زرین پلاس

گزارش 1402 زرین پلاس: بیش از 1.4 همت تراکنش، 4 برابر شدن تعداد کاربران

هلدینگ زرین بیش از 12 سال است که در صنعت مالی کشور فعالیت می‌کند. زرین پلاس، سرویس کشبک این هلدینگ، از سال 97 راه‌اندازی شده است. گزارش عملکرد سالانه این سرویس تا پایان تابستان 1402 را در برمی‌گیرد.

گزارش می‌گوید زرین پلاس در این مدت در زمینه تعداد فروشگاه‌های عضو، تخفیف دریافتی کاربران، تعداد کاربران فعال، تعداد و مبلغ تراکنش‌ها رشد داشته است و ارقام مربوط به این حوزه‌ها هر کدام چند برابر شده‌اند. همچنین امکانات خرید اعتباری، برداشت مبلغ کشبک‌ها علاوه بر حالت نقدی سابق، به‌صورت کوپن، بسته اینترنت و شارژ هم به این سرویس اضافه شده است.

مقدمه: زرین پلاس چه می‌کند؟ از ریفرال مارکتینگ تا صرفه‌جویی در هزینه‌ها

زرین‌پلاس یک فضای دو جانبه‌ی سودآور، هم برای فروشگاه‌ها و هم برای مشتریان‌ آن‌هاست. افزایش فروش و وفادارسازی مشتریان اصلی‌ترین ارزش افزوده زرین پلاس برای فروشگاه‌ها و کاهش هزینه‌های سبد خرید و سهولت در امور پرداختی از مهم‌ترین خدمات زرین پلاس به کاربران است.

امکاناتی که این اپلیکیشن به کاربران می‌دهد عبارت است از:

  • تخفیف (تا 25 %) به‌صورت بازپرداخت به کاربر (کش‌بک) به‌ازای هر خرید بدون محدودیت حداقل و حداکثر مبلغ  
  • دریافت جایزه ریفرال یا هدیه دعوت از دوستان در ازای معرفی اپ به دیگران
  • یافتن راحت تعداد زیادی از فروشگاه‌های تخفیف‌دار در اصناف مختلف (سوپرمارکت، میوه‌فروشی، پروتئینی، نانوایی، رستوران، کافه، پوشاک و…) در اطراف کاربر، به‌همراه ساعت کار آنها و فاصله آنها از کاربر روی نقشه و امکان مسیریابی در گوگل با کلیک روی مسیریابی
  • امکان دیدن نمره و نظر مشتریان قبلی یک کسب‌و‌کار برای پیدا‌ کردن بهترین‌ها و ثبت نظر 
  • امکان فهرست کردن محل‌های همیشگی خرید و ساختن لیست “مورد علاقه” 
  • نمودار آمار خریدهای کاربر به تفکیک نوع محصول و میزان پس انداز و …

کاربرد زرین پلاس برای کسب وکارها هم دادن فرصتی است برای معرفی هدفمند و منطقه‌ای کسب‌و‌کار جهت ایجاد مزیت رقابتی.

زرین پلاس

نگاه کلی به آمار

زرین پلاس در حال حاضر 12672 فروشگاه عضو دارد و در سال 1401 توانست 423% بیشتر از سال قبلش فروشگاه جذب کند. 30% این فروشگاه‌ها زنجیره‌ای هستند.

زرین پلاس

تعداد کاربران در شهریور 1402 برابر با 1،835،346 نفر بوده است. این کاربران مجموعا 24،511،197،512 (24 میلیارد) تومان کشبک گرفته‌اند که 80% این مبلغ در 12 ماه گذشته به کاربران داده شده است.

زرین پلاس

مبلغ کل تراکنش در زرین پلاس 1،463،908،577،455 (بیش از 1.4 هزار میلیارد) تومان بوده است.

زرین پلاس

پراکندگی

بنا بر اعلام زرین پلاس رتبه اول و دوم بیشترین تعداد فروشگاه زرین پلاسی به ترتیب متعلق به تهران و تبریز است.

زرین پلاس

اپلیکیشن زرین پلاس 40 نوع صنف و محصول دارد که کاربران با خرید از آنها تخفیف به صورت برداشت نقدی، کوپن، بسته اینترنت و شارژ دریافت می‌کنند. بیشتر این فروشگاه‌ها به خریدهای معمول و ضروری مربوط می‌شوند.

زرین پلاس

داده‌های منتشره رزین پلاس نشان می‌دهد که بیشترین تراکنش‌ها هم در سوپرمارکت‌ها و خریدهای روزانه انجام می‌شود که تخفیف‌های آنها می‌تواند به صرفه‌جویی در هزینه‌های روزمره کمک کند.

زرین پلاس

زرین پلاس در یک سال گذشته از کجا به کجا رسیده است؟

در ادامه گزارش، زرین پلاس اعلام کرد که در این مدت 12 ماهه در زمینه تعداد تراکنش، تعداد کاربران فعال اپ و گردش مالی رشدهایی بعضا تا 6 برابر داشته است. در پایان شهریور 1402 تعداد کاربران فعال این سرویس که حداقل یک ترانکش در ماه داشته‌اند به 512،816 نفر رسیده است. تعداد تراکنش‌ها به 797،411 و مبلغ تراکنش به 1.2 هزار میلیارد تومان رسیده بوده که در زمان انتشار گزارش به 1.4 هزار میلیارد تومان رسیده است.

زرین پلاس زرین پلاس زرین پلاس

فروشگاه های زنجیره ای

در حال حاضر فروشگاه های زنجیره ای که بخش عمده‌ای از خریدهای روزمره مردم از آنها انجام می‌شود عضو زرین پلاس هستند که شامل افق کوروش، یاران دریان و گندم می‌شوند.

زرین پلاس

همکاران تجاری

بنا بر این گزارش همکاران زرین پلاس در زمینه پرداخت الکترونیک به ترتیب تعداد فروشگاه عضو عبارتند از: شقایق، افق کوروش (فروشگاه‌های زنجیره‌ای)، تجارت الکترونیک پارسیان (تاپ)، به پرداخت ملت، شرکت گندم طلایی کوروش (فروشگاه‌های زنجیره‌ای)، پرداخت نوین، آسان پرداخت، شرکت کارت اعتباری ایران کیش، زرین پال و سداد.

زرین پلاس زرین پلاس

 

زرین پلاس در اپ استورها

اپلیکیشن زرین پلاس در اپ استورها بیش از 900 هزار بار نصب شده و کاربران در بازار، گوگل پلی و مایکت بیش از 6 هزار نظر درباره آن داده‌اند.

لینک نصب اپ زرین پلاس

زرین پلاس

فایل PDF این گزارش را می توانید از اینجا دریافت کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*