ال‌جی امسال نکسوس جدیدی برای گوگل نخواهد ساخت

ال‌جی تاکنون سه گوشی نکسوس ساخته است. اولین مدل نکسوس ۴ ( Nexus 4 ) نام داشت که در سال ۲۰۱۲ ساخته شد. سال گذشته نیز کمپانی کره‌ای گوشی نکسوس ۵ ایکس ( Nexus 5X ) را برای گوگل ساخت. در مجموع می‌توان گفت که این گوشی از استقال خوبی برخوردار بوده و از قیمت و سخت افزار جالبی نیز بهره می‌برد. اما خبر جدیدی به دستمان رسیده که ال‌جی در سال ۲۰۱۶ گوشی برای گوگل نخواهد ساخت. در ادامه با گجت نیوز همراه شوید.

همانطور که در مقدمه خواندید، ال‌جی در سال ۲۰۱۶ گوشی برای گوگل نخواهد ساخت. علت این امر نیز این است که گویا ال‌جی می‌خواهد بر روی برند خود تمرکز داشته و با معرفی گوشی ال‌جی جی ۵ ( LG G5 ) در کنگره جهانی موبایل ( MWC 2016 ) سعی به بالا بردن فروش آن کند. یک گوشی نکسوس بیشتر به عنوان موبایلی که ساخت گوگل است شناخته می‌شود تا کمپانی که در حقیقت آن را ساخته.

البته این که ال‌جی قصد ساخت گوشی جدیدی با برند نکسوس ندارد، به معنی این نیست که دیگر نکسوس جدیدی نخواهیم دید. اگر به یاد داشته باشید طبق شایعاتی HTC قرار است نه تنها یک گوشی، بلکه دو گوشی با برند نکسوس ساخته و روانه بازار کند. البته احتمال اینکه کمپانی‌های دیگری بخواهند گوشی جدیدی برای گوگل بسازند نیز وجود دارد.

جالب است بدانید ال‌جی می‌خواهد ساعت هوشمندی به نام Watch Urbane LTE نسخه دوم را که ساخت آن کنسل شده بود، دوباره از نوع ساخته و در نیمه دوم سال ۲۰۱۶ روانه بازار کند. بنابر گفته‌های فردی که در زمینه‌ی نقشه‌های کمپانی برای آینده همکاری با گوگل اطلاعاتی را افشا کرده، این ساعت بخاطر مشکلاتی که در صفحه‌ی نمایش آن به وجود آمده بود در ماه نوامبر کنسل شد. هرچند به نظر می‌رسد که در انتهای سال ۲۰۱۶ شاهد ساعت جدیدی از کمپانی محبوب کره‌ای خواهیم بود.

منبع: gsmarena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*