حامیان داعش مارک زاکربرگ و جک دورسی را تهدید کردند!

پس از مسدود شدن حساب کاربری افرادی که از داعش و اعمال غیر انسانی آن‌‌ها حمایت می‌کردند، حال داعش در جواب به این کارها، مارک زاکربرگ مدیر عامل فیسبوک و جک دورسی مدیر عامل توییتر را تهدید کرده است. در ادامه با گجت نیوز همراه شوید.

یک ویدیو به نام « آتش حامیان» در فضای مجازی پخش شده که در آن عکس‌های زاکربرگ و دورسی در آتش می‌سوزند و بر روی عکس جای شلیک گلوله است. این کلیپ توسط حامیان داعش، گروهی به نام «فرزندان ارتش خلیفه» ساخته شده و قصد دارند پاسخی به حذف شدن حساب و گروه‌هایی خود در شبکه‌های اجتماعی فیسبوک و توییتر بدهند.

در متن ویدیو گفته شده:

شما هر روز اعلام می‌کنید که تعداد زیادی از حساب‌های کاربری ما را مسدود کرده‌اید، و ما به شما می‌گوییم که آیا این تمام کاری‌ست که می‌توانید انجام دهید؟ شما در حد ما نیستید. اگر شما یک حساب کاربری ما را مسدود کنید، ما ده حساب از شما مسدود می‌کنیم و نام شما را نیز همراه با سایت‌هایتان از اینترنت حذف خواهیم کرد.

توییتر در حال حاضر بیش از ۱۲۵ هزار حساب کاربری که با فرافکنی داعش مرتبط بودند مسدود کرده و این کار را با تاکید بر این که «تروریسم در سرویش شبکه اجتماعی ما نقشی ندارد» انجام می‌دهد. تقریبا داعش از شهریور ماه به شدت سعی کرده تا به فرافکنی و تشویش اذهان عمومی در فضای مجازی قدرت بخشد، و سعی کرده سیستم ارتباطات خود را به تلگرام بیاورد، البته این تلگرام نیز اکانت‌هایی را که تروریسم را تبلیغ می‌کنند مسدود کرده است. هرچند، داعشی‌ها در حال حاضر از سرویس Tumblr استفاده می‌کنند.

جالب است بدانید که گروه هکتیویست انانیموس بر علیه داعش اعلان جنگ کرده و از آن زمان آسیب زیادی به داعش وارد کرده‌ است.

منبع: Neowin

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*