گلکسی بوک 4

قابلیت جدید اتصال هوشمند با همکاری سامسونگ و مایکروسافت به گلکسی بوک 4 آمد

سری لپ تاپ های گلکسی بوک 4 – Galaxy Book 4 با همکاری سامسونگ و مایکروسافت به قابلیت‌های جدید اتصال هوشمند و یکپارچه مجهز شده‌اند.

سری جدید گلکسی بوک 4 به‌عنوان قدرتمندترین و هوشمندترین لپ تاپ های سامسونگ به‌تازگی به بازار عرضه شده‌اند. عملکرد هوشمند، امنیت بهبود یافته و نمایشگر تعاملی با رنگ‌های زنده به‌همراه طراحی قابل حمل و فوق‌العاده از جمله مزایای این سری لپ تاپ های جدید محسوب می‌شوند. فراتر از این‌ها، سامسونگ با همکاری مایکروسافت قابلیت‌های یک کامپیوتر قدرتمند را ارتقا داده و قصد دارد تجربیات جدید اتصال هوشمند و یکپارچه را در جدیدترین لپ تاپ‌های خود ارائه دهد.

سامسونگ با ارائه این ویژگی‌های ارتباطی و قابلیت‌های جدید موجب کارآمدتر، هوشمندتر و سازگارتر شدن سری لپ تاپ های گلکسی Book 4 شده و با همکاری مایکروسافت، تعهد خود به‌منظور ارائه بهترین تجربه ممکن را به نمایش گذاشته است.

اتصال یکپارچه چند دستگاهی با مایکروسافت Copilot در گلکسی بوک 4

لپ تاپ سری گلکسی بوک 4 با استفاده از سرویس کوپایلوت مایکروسافت (Copilot) و قابلیت‌های پیشرفته هوش مصنوعی در آن، می‌تواند به گوشی هوشمد شما متصل شود و این دو دستگاه به‌صورت یکپارچه با یکدیگر کار کنند. هوش مصنوعی Copilot مایکروسافت قابلیت‌های متنوعی را در اختیار شما قرار می‌دهد؛ مثلا می‌تواند پیام متنی را در گوشی هوشمند گلکسی سامسونگ شما پیدا کند، آن را بخواند و خلاصه کند. یا می‌تواند به‌طور خودکار پیامی را از سوی شما ایجاد و آن را از روی لپ تاپ شما ارسال کند.

کوپایلوت مایکروسافت با این قابلیت‌ها قادر است رستوران‌هایی که دوستان شما در پیام‌های قبلی پیشنهاد دادند را پیدا کند و در مرورگر به جست‌وجوی نظر مشتریان در رابطه با آن بپردازد. این هوش مصنوعی در ادامه می‌تواند مستقیما از طریق لپ تاپ شما پیامی را به شریک یا همکارتان ارسال و او را به شام دعوت کند. شما می‌توانید بدون این‌که مجبور باشید گوشی خود را روشن و اپلیکیشنی را اجرا کنید، با استفاده از سری گلکسی Book 4 دسترسی سریع‌تر و هوشمندانه‌تری به عملکردها و اطلاعات گوشی هوشمند خود داشته باشید.

کوپایلوت مایکروسافت، تجربه اتصال یکپارچه بین چند دستگاه هوشمند را مثل زمان کار کردن با یک دستگاه به کاری لذت‌بخش و راحت تبدیل می‌کند. حالا شما می‌توانید سریع‌تر و کارآمدتر از همیشه، کارهای روزانه خود را انجام دهید. به‌مرور زمان، امکانات Copilot مایکروسافت به‌منظور مدیریت برنامه‌های بیشتر، توسعه خواهد یافت و به این ترتیب تجربه قدرتمندتر، راحت‌تر و هوشمندتری از اتصال با سایر دستگاه‌های گلکسی سامسونگ را خواهید داشت.

گوشی خود را به یک وب کم قدرتمند تبدیل کنید

گسترش کار ترکیبی در دنیای امروز، ویدیو کنفرانس‌ها را به یک روال عادی و طبیعی در محیط‌های کاری تبدیل کرده است. سری لپ تاپ های Galaxy Book 4 سامسونگ این اجازه را به شما می‌دهد تا دوربین گوشی هوشمند خود را به یک وب کم قدرتمند تبدیل کنید. به این ترتیب قادر خواهید بود برای انجام تماس‌های ویدیویی در برنامه‌های کنفرانس مجازی مثل مایکروسافت تیمز از دوربین‌های قدرتمند گوشی های هوشمند گلکسی سامسونگ استفاده کنید.

کیفیت تصویر عالی دوربین گوشی گلکسی سامسونگ باعث می‌شود تا احساس کنید که واقعا در کنار همکاران خود حضور دارید. شما با یک کلیک ساده امکان جابه‌جایی بین دوربین‌های عقب و جلوی گوشی را خواهید داشت و بهترین شرایط را تجربه می‌کنید. اگر هم می‌خواهید به‌سرعت جابه‌جا شوید تا بقیه افراد حاضر در اتاق را نیز در کادر دوربین جا بدهید، فقط کافی است از جای خود بلند شوید و در حین صحبت کردن، قدم بزنید یا منظره بیرون از پنجره را به همکارانتان نشان دهید.

قابلیت تعویض آسان دوربین باعث می‌شود تا بدون نیاز به تنظیم لپ تاپ خود، عملکرد انعطاف‌پذیر و سیاری داشته باشید. شما در تماس‌های خود می‌توانید از ویژگی‌های مختلف دوربین گوشی گلکسی خود مثل محو کردن پس زمینه یا قاب‌بندی خودکار (Auto-Framing) استفاده کنید. با استفاده از این قابلیت، در هر محیطی روی تصویر شما تمرکز می‌شود و فرقی ندارد که در یک کافی‌شاپ شلوغ هستید یا در اتاق هیات‌مدیره شرکت نشسته‌اید.

قابلیت وب‌کم قدرتمند و قابل حمل موجب ارتقای تجربه دوربین می‌شود و کاربران می‌توانند علاوه بر لذت بردن از تصاویر باکیفیت گوشی های هوشمند، تجربه رضایت‌بخش و آسانی از کار با لپ تاپ خود داشته باشند. سری گلکسی بوک 4 سامسونگ با همکاری مستمر این شرکت کره‌ای با مایکروسافت در آینده نیز به قابلیت‌های هوشمندتر و جدیدتری مجهز خواهد شد.

به‌زودی مرزهای اتصال هوشمند و یکپارچه لپ تاپ گلکسی Book 4 از گوشی های هوشمند فراتر خواهد رفت و می‌توانید به سایر دستگاه‌های گلکسی سامسونگ نیز متصل شوید. مثلا قادر خواهید بود از تبلت گلکسی تب اس 9 اولترا به‌عنوان یک نمایشگر لمسی برای لپ تاپ خود بهره ببرید و بهره‌وری و خلاقیت خود را به حداکثر برسانید. یا مثلا با استفاده از هدفون بی سیم گلکسی بادز 2 پرو، صدای شفاف و واضح با کمترین تاخیر ممکن را از لپ تاپ خود ارائه دهید و از کیفیت تماس‌ها یا تماشای فیلم و سریال‌های هیجان‌انگیز و مورد علاقه‌تان لذت ببرید.

این قابلیت‌ها و ویژگی‌های جدید و بسیاری موارد دیگر و همچنین مجهز شدن به مجموعه‌ای از قابلیت‌های پیشرفته باعث شده‌اند سری لپ تاپ های گلکسی بوک 4 سامسونگ به‌منظور ارائه بهترین تجربه ممکن از کامپیوترهای شخصی در دسترس کاربران قرار بگیرد.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*