ویدیوهای تبلیغاتی گلکسی اس 24

ویدیوهای تبلیغاتی جذاب سامسونگ برای سری گلکسی اس 24 را از اینجا تماشا کنید

ویدیوهای تبلیغاتی جدید سامسونگ برای سری گلکسی اس 24 – Galaxy S24 قابلیت‌های جدید این گوشی‌ها را بیشتر معرفی می‌کنند. در ادامه این ویدیوهای جذاب را مشاهده فرمایید.

شب گذشته سامسونگ به‌طور رسمی از سری گوشی های گلکسی S24 خود رونمایی کرد و علاقمندان به سری گوشی‌های کهکشانی سامسونگ را با مشخصات و قابلیت‌های آن‌ها آشنا نمود. در همین حین، کمپانی کره‌ای همچنین با نمایش چندین ویدیوی تبلیغاتی جذاب به معرفی بیشتر این گوشی‌ها و قابلیت‌های آن‌ها پرداخت. در ادامه این متن نگاهی خواهیم داشت به این ویدیوهای تبلیغاتی سری گلکسی اس 24 سامسونگ.

نخستین ویدیو، آنباکسینگ غیررسمی این سری گوشی‌ها را به تصویر می‌کشد:

ویدیوی زیر نیز روی توانایی فیلمبرداری در شب Galaxy S24 Ultra تاکید دارد.

در ادامه نمایش ویدیوهای جذاب با محوریت معرفی قابلیت‌های دوربین اس 24 اولترا، ویدیوی زیر که «معجزه‌های نوآوری در دوربین» نام دارد، بخش دیگری از توانایی‌های دوربین S24 Ultra را مورد تاکید قرار می‌دهد.

همچنین ویدیوی زیر نیز یک تور کوچک در شهر سئول، پایتخت کره جنوبی، را نمایش می‌دهد که تماما با گلکسی اس 24 اولترا ضبط شده است.

علاوه بر این، قابلیت‌های هوش مصنوعی پرچمداران سامسونگ نیز دیگر محوریت توجه این کمپانی بودند. به عنوان مثال، قابلیت Circle to Search در این ویدیوی کوتاه به تصویر کشیده است:

ویدیوی زیر نیز بلندتر بوده و جزئیات بیشتری از این قابلیت را به معرض نمایش می‌گذارد.

در ویدیوی زیر نیز می‌توان نحوه استفاده از قابلیت ترجمه زنده (Live Translate) را مشاهده کرد.

همچنین در ویدیوی زیر نیز می‌توان با ویژگی‌های قابلیت Samsung Health بیشتر آشنا شد:

ویدیوی زیر نیز قابلیت جدید Quick Share را به تصویر می‌کشد که توسط گوگل و با همکاری سامسونگ توسعه داده شده است. این قابلیت قرار است جایگزین ویژگی Quick Share کنونی سامسونگ و Nearby Share گوگل شود.

در این میان، ویدیوی زیر نیز روی قابلیت‌های هوش مصنوعی گوشی‌های سامسونگ تاکید کرده و آینده این فناوری از دید سامسونگ را به نمایش درمی‌آورد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*