سایبرتراک

سایبرتراک، پیکاپ پر حاشیه ایلان ماسک دوباره طرفداران تسلا را نا امید کرد

سایبرتراک با پیمایش کمتر از آنچه که تسلا ادعا کرده بود، بار دیگر طرفداران خود را ناامید کرد. در ادامه جزئیات تست پیمایش پیکاپ برقی Tesla Cybertruck را بررسی خواهیم کرد.

حواشی پیرامون سایبرتراک از زمان معرفی تا به امروز که به دست مشتریان رسیده، کماکان ادامه دارد. این پیکاپ برقی علاوه بر این‌که در بخش طراحی ظاهری و قابلیت‌های آفرودی ناامید کننده ظاهر شده، به‌تازگی با پیمایش کمتر از آنچه که تسلا اعلام کرده بود، بار دیگر طرفداران خود را ناامید کرده است. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز جزئیات تست پیمایش پیکاپ برقی تسلا Cybertruck را بررسی می‌کنیم.

پیمایش ناامیدکننده تسلا سایبرتراک

سایبرتراک

شرکت تسلا مدتی قبل نخستین سری از خودروهای سایبرتراک را به دست مشتریان رساند و اکنون یکی از مشتریان توانسته از زمان تحویل تاکنون به پیمایش 16 هزار کیلومتری دست پیدا کند؛ اما مالک این نسخه اعلام کرد سایبرتراک نتوانست طبق ادعای تسلا با هر بار شارژ باتری‌ها مسافتی برابر با 515 کیلومتر را بپیماید که همین موضوع بار دیگر پیرامون این پیکاپ برقی ایلان ماسک، حواشی زیادی ایجاد کرده است.

سایبرتراک

این فرد که مالک یک دستگاه سایبرتراک مدل چهار چرخ محرک دو موتوره است، اعلام کرد با شارژ کامل باتری‌های این پیکاپ برقی توانسته 410 کیلومتر را بپیماید که از 515 کیلومتری که توسط تسلا اعلام شده بود، بسیار کمتر است. این راننده چنین آزمایشی را با سرعت ثابت 110 کیلومتر بر ساعت و با دمای بیرونی حدود 7 درجه بالای صفر انجام داده است. این در حالی است که این خودرو در شرایط معمول پیمایش کمتری نظیر 330 کیلومتری را ثبت کرده که بسیار ناامیدکننده است.

سایبرتراک

یکی دیگر از مالکان نیز اعلام کرد زمانی که شارژ باتری‌های این خودرو در 80 درصد بود و یک رانندگی تهاجمی را انجام داد، میزان پیمایش این خودرو به 260 کیلومتر رسید. ضمن این‌که در خصوص شارژ این خودرو نیز انتقاداتی وجود دارد؛ برای مثال یکی از مالکان این پیکاپ برقی عنوان کرد سرعت شارژ در سوپرشارژرهای V2 بسیار کند بوده و برای شارژ کامل باتری‌ها باید 2 ساعت منتظر ماند. همچنین شارژ 70 درصدی باتری‌ها با شارژرهای V3 نیز بیش از 1 ساعت طول می‌کشد.