Dragon Front ، جذاب‌ترین بازی معرفی شده برای Oculus Rift

استدیوی High Voltage جدیدترین بازی خود به نام Dragon Front را برای هدست واقعیت مجازی Oculus Rift معرفی کرد. این بازی در سبک کارت بازی نوبتی بوده و مانند بازی Magic: The Gathering ، به گیمر ۳۰ عدد کارت داده می‌شود و گیمر باید با استفاده از این کارت‌ها رقیب خود را شکست دهد، البته با گذشت زمان می‌توان کارت‌های قدرتمند جدیدی یافت و جایگزین کارت‌های ضعیف‌تر کرد. در ادامه با گجت نیوز همراه باشید.

در این بازی کاربران می‌توانند بر علیه هوشمند مصنوعی کامپیوتر، یا به صورت مالتی پلیر با گیمرهای دیگر بازی کنند. گیمر باید برای استفاده از کارت‌ها از واحدی به نام Mana استفاده کرده و هدف اصلی در بازی به صفر رساندن خط سلامت (HP) رقیب است.

شما می‌توانید کارت‌هایی از ۴ گروه مختلف استفاده کنید که هر کدام نقاط ضعف و قوت خود را دارند. البته در کنار مبارزین، کارت‌های جادو نیز قرار دارد و همچنین می‌توانید قهرمانانی داشته و آن‌ها را احضار کنید تا در شرایط حساس شما را یاری کنند. در این بازی ۲۵۰ کارت در مجموع قرار دارد که گیمرها می‌توانند دسته‌ی کارت خود را از این مجموعه بسازند، البته همه‌ی کارت‌ها از ابتدا برای شما باز نیستند و با پیشرفت در بازی و شکست رقبای خود به این کارت‌ها دسترسی پیدا خواهید کرد.

Dragon Front قرار است در نیمه‌ی اول سال ۲۰۱۶ عرضه شود و از هم اکنون ساخت ۳ محتوای اضافی که شامل کارت‌های بیشتر می‌شوند تایید شده است.


منبع: Engadget

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*