لاماری ایما برقی

لاماری ایما برقی به ایران وارد می‌شود

لاماری ایما برقی توسط شرکت آرین موتور به‌زودی وارد ایران می‌شود. در ادامه با مشخصات و امکانات Lamari Eama EV آشنا خواهیم شد.

خبرها حاکی از آن است که شرکت آرین پارس موتور قصد دارد لاماری ایما برقی را به‌شکل وارداتی به بازار ایران عرضه کند و در همین راستا مدل‌های اولیه آن نیز به‌زودی وارد ایران خواهد شد. به‌طور کلی این خودروساز عرضه نسخه بنزینی، هیبریدی و برقی لاماری ایما را در دستور کار خود قرار داده است. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز با مشخصات و امکانات Lamari Eama EV آشنا خواهیم شد.

مشخصات فنی لاماری ایما برقی

لاماری ایما برقی

طبق شنیده‌ها، لاماری ایما برقی با دو ظرفیت باتری به بازار ایران راه پید خواهد کرد. نسخه پایه این خودرو از یک باتری 58 کیلووات‌ساعتی بهره می‌برد که با یک‌بار شارژ کامل می‌توان مسافتی برابر با 430 کیلومتر را پیمود. همچنین نسخه فول این خودرو به باتری با ظرفیت 86 کیلووات‌ساعتی مجهز شده که با یک‌بار شارژ کامل، برد حدود 630 کیلومتر را به‌همراه دارد.

لاماری ایما برقی

این خودرو برقی به یک پیشرانه 150 کیلووات‌ساعتی مجهز شده که می‌تواند قدرتی برابر با 201 اسب بخار و گشتاور 340 نیوتن‌متر را به تولید برساند. لاماری ایما الکتریکی ظرف مدت 7.9 ثانیه از صفر به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت دست پیدا می‌کند.

امکانات رفاهی و ایمنی لاماری Eama الکتریکی

لاماری ایما برقی

از امکانات رفاهی و ایمنی لاماری ایما الکتریکی می‌توان به سنسورهای نور و باران، نورپردازی داخل کابین، سامانه ورود بدون کلید و استارت دکمه‌ای، 6 ایربگ ایمنی، سیستم کنترل پایداری و کشش، شارژر بی‌سیم، آینه داخلی ضد تابش نور، کلاستر دیجیتالی پیوسته با مولتی‌مدیا، تنظیم برقی صندلی‌های ردیف اول و دوم همراه با گرم‌کن و سردکن، ترمزهای ABS، EBD و BA، سقف مونروف، سیستم کنترل هوشمند نور بالا (IHC)، ترمز پارک برقی همراه با اتوهولد، دوربین 360 درجه، سیستم هشدار برخورد از جلو، دوربین ثبت وقایع، رادار هشدار خروج از خط، رادار هشدار وجود اجسام در نقاط کور (BSD) اشاره کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*