آغاز پیش فروش ال جی جی ۵ در انگلستان با قیمت ۵۳۹ یورو

حتما در باره پرچمدار جدید کمپانی ال جی (LG) یعنی ال جی جی ۵ (LG G5) شنیده اید.پیش فروش ال جی جی ۵ در انگلستان با قیمت ۵۳۹ یورو آغاز شده و هم اکنون کاربرانی که در کشور انگلستان هستند، می توانند که این موبایل هوشمند را سفارش دهند. بزودی در کشورهای دیگر نیز عرضه این گوشی آغاز خواهد شد.برای آشنایی با جزییات این پیش فروش در ادامه با گجت نیوز همراه باشید.

پیش فروش موبایل هوشمند ال جی جی ۵ (LG G5) به تازگی در کشور انگلستان آغاز شده است. کاربران انگلیسی که به خرید این گوشی علاقه مند هستند، می توانند به صورت آنلاین پرچمدار جدید کمپانی ال جی (LG) را پیش خرید نمایند.این گجت که هفته گذشته در کنگره جهانی موبایل MWC معرفی شد، ۵۳۹ یورو قیمت گذاری شده است و همچنین کاربران با خرید یک گوشی هوشمند که قفل آن باز شده است، یک سیم کارت نیز به صورت رایگان دریافت می کنند.

کمپانی Clove که فروشنده آنلاین محصولات در انگلیس است اعلام کرد که کاربرانی که این موبایل هوشمند را سفارش داده اند می توانند در اوایل ماه آوریل ال جی جی ۵ (LG G5) را در دستان خود ببینند.با این وجود، قیمت ارائه شده صددرصد رسمی نیست و ممکن است در هفته های آتی تغییراتی را به خود ببیند.در حال حاضر ال جی جی ۵ (LG G5) تنها نسخه با حافظه ۳۲ گیگابایتی و در رنگ‌های نقره‌ای و طلایی آن به صورت پیش فروش قرار داده شده است.این گجت دارای یک صفحه نمایش IPS با اندازه‌ی ۵.۳ اینچ و با رزولوشن QHD می‌باشد. در پشت ال جی جی ۵ (LG G5) دو دوربین ۱۶ و ۸ مگاپیکسلی تعبیه شده است و یک دوربین ۸ مگاپیکسلی نیز در جلوی آن برای گرفتن تصاویر سلفی قرار داده شده است. پردازنده ای که در داخل این موبایل قرار دارد اسنپدراگون ۸۲۰ (Snapdragon 820) نام دارد و به همراه یک رم ۴ گیگابایتی پردازش اطلاعات را در این گوشی انجام می دهد. قدرت ال جی جی ۵ (LG G5) توسط یک باتری ۲۸۰۰ میلی آمپرساعتی تامین می شود که کاربر می تواند این باتری را به خاطر ماژولار بودن گوشی به راحتی تعویض نماید. نسخه پیش فروش از سیستم عامل اندروید ۶.۰ Marshmallow نیز بهره می برد.

منبع: gsmarena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*