نتایج بنچمارک اسنپدراگون ۸ نسل ۴ کوالکام

نتایج بنچمارک اسنپدراگون ۸ نسل ۴ کوالکام از قدرت باورنکردنی آن خبر می‌دهد

نتایج بنچمارک اسنپدراگون ۸ نسل ۴ کوالکام – Qualcomm Snapdragon 8 Gen 4 نشان می‌دهد این نسل ۵۰ درصد از مدل قبلی قدرتمندتر شده است!

آزمون‌های چیپست دایمنسیتی ۹۳۰۰ مدیاتک نشان می‌دهد که آن ۱۰ درصد سریع‌تر از اسنپدراگون ۸ نسل ۳ کوالکام، چیپست زیر قاب گوشی گلکسی اس ۲۴ اولترا است. اما در حال حاضر تمرکز روی نسل بعدی این دو تراشه، یعنی دایمنسیتی ۹۴۰۰ و اسنپدراگون ۸ نسل ۴ است. یک کاربر در یک تالار گفتگوی ویتنامی نتایج دو بنچمارک AnTuTu 10 و Geekbench 6.1 مربوط به چیپست اسنپدراگون ۸ نسل ۴ کوالکام را منتشر کرده که نشان می‌دهد این تراشه در آزمون‌های تک هسته‌ای عملکرد بسیار خوبی داشته است.

نتایج بنچمارک اسنپدراگون ۸ نسل ۴ کوالکام

نتایج بنچمارک اسنپدراگون ۸ نسل ۴ کوالکام

چیپست مدیاتک در آزمون AnTuTu توانسته ۱۰ درصد امتیاز کلی بالاتری را کسب کند. به‌طور دقیق‌تر CPU آن ۱۲ درصد و GPU آن نیز ۷ درصد امتیاز بالاتری را کسب کرده است.

نتایج بنچمارک دایمنسیتی ۹۳۰۰ مدیاتک

نتایج بنچمارک دایمنسیتی ۹۳۰۰ مدیاتک

این دو تراشه جدید در مقایسه با نسل‌های قبلی خود خبر از پیشرفتی چشمگیر می‌دهند (البته اگر این نتایج اعلام شده درست باشد). این نتایج ۵۰ درصد بهتر از نسل قبلی هستند و همین ما را به آن‌ها مشکوک کرده است! از طرفی امکان هم دارد درست باشد. یک افشاگر چینی که با نام کاربری Digital Chat Station فعالیت می‌کند، از حضور یک هسته بزرگ با سرعت ۴.۰ گیگاهرتزی در چیپست Snapdragon 8 Gen 4 خبر می‌دهد، در حالی که هسته بزرگ اصلی نسل قبلی ۳.۴ گیگاهرتز سرعت داشت. چیپست A17 Pro اپل که زیر قاب گوشی‌های توانمند آیفون ۱۵ پرو/ پرو مکس اپل قرار دارد از هسته ۳.۷۸ گیگاهرتزی بهره می‌برد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*