خط تولید قطعات پلاستیکی پاکشوما

فاز توسعه خط تولید قطعات پلاستیکی پاکشوما به بهره‌برداری رسید

همزمان با فرا رسیدن دهه فجر و در صبح روز یکشنبه 15 بهمن 1402، فاز توسعه خط تولید قطعات پلاستیکی پاکشوما به بهره‌برداری رسید.

شرکت پاکشوما، تولیدکننده مطرح لوازم خانگی ایرانی، در صبح روز یکشنبه 15 بهمن ماه 1402 و به‌مناسبت فرا رسیدن دهه فجر، فاز جدید توسعه خط تولید قطعات پلاستیکی خود را افتتاح کرد. در این مراسم افتتاحیه، معاون معدن وزارت صمت، مدیر کل سازمان صمت، معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم، مدیر کل شهرک‌های صنعتی استان قم، مدیرعامل گروه صنعتی پاکشوما و مسئولان اجرایی قم حضور داشتند و از جدیدترین دستاوردهای پاکشوما نیز دیدن کردند.

خط تولید قطعات پلاستیکی پاکشوما

پاکشوما به‌منظور افزایش سرعت و کیفیت محصولات برند ملی خود اقدام به افتتاح فاز توسعه خط تولید پلاستیک کرده و برای 250 نفر نیز اشتغال‌زایی کرده است. بهبود فرایند تولید و توسعه اشتغال منجر به رضایت بیشتر مشتریان در صنعت لوازم خانگی کشور خواهد شد و به همین دلیل، خط تزریق و تولید قطعات و پلاستیک با ظرفیت 200 تا 220 هزار عدد قطعه محصول در راستای طرح توسعه فاز دو در کارخانه پاکشوما آغاز به کار کرده است.

خط تولید قطعات پلاستیکی پاکشوما

بیش از 67 دستگاه تزریق پلاستیک از 90 تا 1800 تن در این خط تولید قرار گرفته که در سه شیفت کاری و به‌صورت روزانه بیش از 220 هزار قطعه پلاستیکی را به تولید می‌رساند. این قطعات تولید شده در سه دسته مواد اولیه PP، PE و ABS قرار می‌گیرند و در محصولات لوازم خانگی گروه صنعتی پاکشوما به‌کار گرفته می‌شوند. گروه صنعتی پاکشوما یکی از بزرگ‌ترین خطوط تولید محصولات لوازم خانگی در خاورمیانه را در اختیار دارد و پروژه توسعه خط تولید قطعات پلاستیکی نیز در زمینی به مساحت 53 هزار متر مربع به بهره‌برداری رسیده است.

خط تولید قطعات پلاستیکی پاکشوما