تصاویر جدید عدم وجود فناوری ۳D Touch را در iPhone SE تایید می‌کنند

پس از افزایش سایز آیفون‌ها، جای خالی محصول کوچک ۴ اینچی اپل به‌شدت حس می‌شد. رفته رفته گجت ۴ اینچی مجبوب کاربران درمقابل دوربین ظاهر شد و شاهد شایعات زیادی درباره مشخصات این گوشی احتمالی بودیم. درحالی‌که طبق شایعات تنها حدود سه هفته تا معرفی آیفون ۴ اینچی اپل فاصله داریم، عکس‌های جدید این گوشی که احتمالا آیفون ۵ اس ای ( iPhone 5SE ) نام خواهد داشت، خبر از عدم حضور فناوری ۳D Touch در آن می‌دهند. 

قبلا هم شایعات خبر از عدم استفاده دیوایس ۴ اینچی جدید اپل از نمایشگر حساس به فشار می‌دادند اما اینک، انتشار تصاویر منسوب به آیفون ۵ اس ای ( iPhone 5SE) توسط وبسایت فرانسوی، احتمال غیبت این ویژگی پرطرفدار اپل را افزایش می‌دهند. همانطور که می‌دانید یکی از قابلیت‌های جدید آیفون ۶اس صفحه نمایش حساس به فشار بود که با افزایش میزان فشار وارده توسط انگشت بر نمایشگر، شاهد امکانات و گزینه‌های جدید می‌شدیم. همین ویژگی سبب برتری محسوس آیفون ۶اس به آیفون۶ شد و فروش میلیونی آن را رقم زد.

وبسایت Nowhereelse در ادامه به یکسان بودن لوکیشن تصاویر جدید و قدیمی iPhone SE اشاره می‌کند و این مسئله را یکی از دلایل صحت تصاویر منتشر شده خود می‌داند.

گفته می‌شود اپل از میان‌رده جدید خود ۱۵ مارس (۲۵ اسفندماه) رونمایی به‌عمل خواهد آورد.

منبع : MacRumors

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*