نیسان سانی وارداتی

محموله خودروهای نیسان سانی وارداتی به تهران رسید + عکس

نخستین محموله خودروهای نیسان سانی وارداتی وارد تهران شد. در ادامه با مشخصات و امکانات سدان وارداتی Nissan Sunny آشنا خواهیم شد.

خودرو نیسان سانی مدتی قبل توسط شرکت جهان نوین آریا در سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی عرضه شد. این خودرو اکنون وارد تهران شده تا به‌زودی به دست مشتریان برسد. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز با جزئیات قیمت‌گذاری، مشخصات و امکانات Nissan Sunny آشنا خواهیم شد.

ورود نیسان سانی وارداتی به تهران

نیسان سانی وارداتی

تصاویر منتشر شده حاکی از آن است که تعداد زیادی از خودرو نیسان سانی به‌شکل کامل ترخیص شده و برای عرضه به مشتریان وارد تهران شدند. این سدان ژاپنی به‌عنوان ارزان‌ترین محصول نیسان محسوب می‌شود که شرکت جهان نوین آریا آن را برای عرضه در ایران در نظر گرفته است. این خودرو به‌زودی با قیمت 1 میلیارد و 350 میلیون تومان به دست مشتریان خواهد رسید.

مشخصات فنی و امکانات نیسان Sunny 

نیسان سانی وارداتی

نیسان سانی به یک موتور 1.5 لیتری تنفس طبیعی مجهز شده که می‌تواند قدرتی برابر با 108 اسب بخار و گشتاور 134 نیوتن‌متر را به تولید برساند. قدرت تولید شده از این پیشرانه نیز توسط گیربکس 4 سرعته اتوماتیک AT به چر‌خ‌های جلو منتقل می‌شود. این خودرو به‌ازای هر 100 کیلومتر حدود 7 لیتر سوخت مصرف می‌کند. از امکانات این خودرو نیز می‌توان به تهویه دستی، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، فرمان کمکی برقی، دوربین دنده عقب، سنسور پارک، نمایشگر لمسی و دو ایربگ ایمنی اشاره کرد.