بنچمارک برادر کوچکتر Vivo XPlay 5 فاش شد

Vivo یکی از شرکت‌های فعال چینی در بازار تلفن‌های هوشمند است که طی روزهای گذشته نگاه‌های زیادی به سوی خود ربوده است. XPlay 5 پرچمدار قدرتمند ویوو در سال ۲۰۱۶ خواهد بود که از ۶ گیگابایت رم پشتیبانی خواهد کرد! این موضوع یک شایعه بی اساس نیست و چشم بادامی‌ها رسما به میزان بالای رم این گوشی اشاره داشته‌اند.

چندی پیش تصاویر منسوب به XPlay 5 را برایتان منتشر کردیم که دو لبه آن مانند گلکسی اس۷ اج خمیده طراحی شده بود. همچنین رم ۶ گیگابایتی XPlay 5 همراه با سیستم برروی چیپ چهار هسته‌ای Snapdragon 820 پردازش اطلاعات کاربر را با سرعت بسیار بالایی انجام می‌دهد.

اما بنچمارک‌های منتشر شده خبر از وجود اسمارت‌فونی با ۴ گیگابایت رم و پردازنده Snapdragon 620 می‌دهد که مجهز به نمایشگری ۵.۴ اینچی شده است. احتمال می‌رود با احتساب میزان شیشه خمیده شده در لبه‌های کناری دستگاه، اندازه صفحه‌نمایش به ۵.۵ اینچ برسد. دوربین پشتی ۱۶ مگاپیکسلی و ۸ مگاپیکسل در جلو نوید عکاسی باکیفیتی را به کاربران می‌دهند. همچنین اندروید ۵.۱.۱ Lolliop به‌طور پیش‌فرض برروی گوشی نصب شده که به پوسته شخصی‌سازی شده Vivo مزین شده است. ناگفته نماند امکان افزایش حافظه ذخیره‌سازی دستگاه به‌وسیله microSD تا ۱۲۸ گیگابایت نیز برای علاقه‌مندان تماشای فیلم و سریال برروی گوشی فراهم گشته است.

PD1522A شماره مدل ثبت شده در بنچمارک‌ها منسوب به برادر کوچکتر XPlay 5 است که در تست‌های تک هسته و چند هسته‌ای Geekbench با کسب امتیازات ۱۵۸۷ و ۴۶۶۷ عملکرد خوبی از خود نشان داده است.

پیش‌بینی می‌شود پرچمدار جدید Vivo در کنار مدل‌های ضعیف‌تر آن طی مراسمی فردا معرفی شوند. با گجت نیوز همراه باشید.

منبع : AndroidHeadlines

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. عشق فقط سونی و سامی این چینی ها همیشه شلوغش میکنن چون اینم مثل هو اوی میت ۸ و سری جدید شیا اومی حرفی برا گفتن نداره در ضمن شیا اومی با همین پردازنده گرافیکی و رم خیلی کم تر توی انتوتو بنچمارک فقط ده تا عقبه پس هم چنین عجیبم نیست