ثبت نام خودروهای وارداتی

بازار سیاه خرید و فروش شماره ملی برای ثبت نام خودروهای وارداتی

برای ثبت نام خودروهای وارداتی هر کد ملی تنها یک شانس دارد و به همین خاطر است که بازار سیاه خرید و فروش شماره ملی به وجود آمده است.

سرانجام پس از چند سال ممنوعیت واردات خودروهای خارجی به کشورمان، راه ثبت نام برای عموم مردم باز شده و هم‌اکنون می‌توانید درخواست خود را ثبت کرده و در موعد مقرر خودرو مد نظرتان را خریداری کنید. اما بر اساس آخرین اخبار خودرو در بازار ایران، از آنجایی که سوداگران بازار خودرو کم نیستند و روز به روز در حال افزایش هستند، بازار سیاه دیگری ایجاد کرده‌اند تا جیب ملت را خالی کنند.

بازار سیاه ثبت نام خودروهای وارداتی

ثبت نام خودروهای وارداتی

همان‌طور که می‌دانید قیمت خودروهای وارداتی در بازار آزاد و سامانه یکپارچه فروش متفاوت است و خریداران چنین محصولاتی موفق به دریافت حاشیه سود بالایی خواهند شد. برخی از مشتریان کد ملی خود را در معرض فروش گذاشته‌اند تا شانس متقاضیان حقیقی و بعضا دلالان را افزایش دهند.

متاسفانه باخبر شده‌ایم که هزینه‌های هنگفتی بابت خرید کد ملی پرداخت می‌شود که بسته به نوع خودرو تا 300 میلیون تومان باید هزینه کرد. به‌نظر می‌رسد وزارت صمت و سایر ارگان‌های وابسته باید نظارت دقیق‌تر و جدی‌تری روی روند ثبت نام داشته باشند تا بساط چنین بازارهای سیاهی برچیده شود.