دو بازی Forza Motorsport 6:Apex و Gear of War Ultimate Edition برای ویندوز ۱۰ عرضه می‌شوند

مایکروسافت به تازگی اعلام کرده که دو بازی محبوب کنسول خانگی ایکس باکس وان ( Xbox One ) راهی سیستم عامل ویندوز ۱۰ خواهند شد.این کمپانی گفته که به زودی باید شاهد عرضه‌ی بازی Gears of War: Ultimate Edition و Forza Motorsport 6: Apex برای رایانه‌های شخصی مبتنی بر ویندوز ۱۰ باشیم. در ادامه با گجت نیوز همراه شوید.

همانطور که می‌دانید بازی Gears of War: Ultimate Edition یک نسخه‌ی بازسازی شده از بازی اورجینال Gears of War است که برای کنسول خانگی ایکس باکس وان به تازگی عرضه شده. هرچند که در گذشته نسخه‌ای از این بازی برای کامپیوترهای خانگی عرضه شده بود، این نسخه از گرافیک بهتری بهره برده و می‌توان آن را در رزولوشن ۴K اجرا کرد.

بازی دیگر یعنی Forza Motorsport 6: Apex نیز دارای گرافیک بهتری بوده و می‌توان بازی را در رزولوشن ۴K اجرا کرد. هر دو بازی از طریق فروشگاه ویندوز ۱۰ عرضه می‌شوند بنابراین شاهد بعضی محدودیت‌ها خواهیم بود مانند حالت تمام صفحه‌ی دائمی و حالت همیشه فعال VSync.

در حال حاضر بازی Gears of War: Ultimate Edition هم اکنون قابل خریداری‌ست اما برای بازی فورزا باید تا بهار سال آینده صبر کنید. کمپانی همچنین اعلام کرده که سری‌های جدید بازی Forza برای کنسول خانگی ایکس باکس وان و سیستم عامل ویندوز ۱۰ عرضه خواهند شد. در ادامه می‌توانید تریلری از بازی جدید Forza Motorsport 6: Apex مشاهده کنید.

منبع: gsmarena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*