شرایط فروش پیکاپ کلوت اتوماتیک

شرایط فروش پیکاپ کلوت اتوماتیک با افزایش قیمت در اسفند 1402

شرایط فروش پیکاپ کلوت اتوماتیک با افزایش قیمت در اسفند 1402 اعلام شد. مکث موتور پیکاپ Kalut اتوماتیک را با قیمت قطعی به بازار عرضه می‌کند.

شرکت مکث موتور قصد دارد از روز سه شنبه 8 اسفند 1402 پیکاپ کلوت اتوماتیک را در مدل 1403 و با قیمت قطعی از طریق نمایندگی‌های خود به متقاضیان عرضه کند. متقاضیان با مراجعه به وب‌سایت شرکت مکث موتور به آدرس www.maxmotorco.com می‌توانند اطلاعات بیشتری کسب کرده و لیست نمایندگی‌های این شرکت را مشاهده کنند. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز با جزئیات شرایط فروش شرایط فروش پیکاپ کلوت اتوماتیک در اسفند ماه آشنا خواهیم شد.

شرایط فروش پیکاپ کلوت اتوماتیک – اسفند ۱۴۰۲

شرایط فروش پیکاپ کلوت اتوماتیک

شرکت مکث موتور در این طرح پیکاپ کلوت اتوماتیک مدل 1403 را با قیمت قطعی 1 میلیارد و 950 میلیون تومان به فروش می‌رساند. متقاضیان می‌توانند این خودرو را با پیش پرداخت 900 میلیون تومان نیز خریداری کنند و مابقی قیمت خودرو یعنی 1 میلیارد و 50 میلیون تومان را در زمان صدور دعوتنامه بپردازند. موعد تحویل این خودرو نیز 90 روز کاری اعلام شده است.

شرایط فروش پیکاپ کلوت اتوماتیک

گفتنی است پیکاپ کلوت اتوماتیک به یک پیشرانه 2.4 لیتری توربوشارژ میتسوبیشی مجهز شده که می‌تواند قدرتی برابر با 215 اسب بخار و گشتاور 230 نیوتن‌متر را به تولید برساند. یک گیربکس 6 دنده اتواتیک نیز قدرت را به چرخ‌ها می‌رساند. البته این خودرو به سیستم چهار چرخ محرک (با کمک سبک و سنگین و قفل دیفرانسیل اتوماتیک عقب) نیز مجهز است.

شرایط فروش پیکاپ کلوت اتوماتیک

پیکاپ کلوت اتوماتیک از امکانات رفاهی و ایمنی متعددی چون سیستم پایش فشار باد تایر (TPMS)، سنسور نور، سیستم تهویه مطبوع دیجیتال با کنترل پنل لمسی، سنسور باران، کروز کنترل، دوربین عقب، نمایشگری لمسی 8 اینچی مالتی‌مدیا، تنظیم برقی صندلی راننده در 6 جهت، سیستم ورود و استارت بدون کلید بهره می‌برد.

بیشتر بخوانید:
معرفی پیکاپ کلوت برقی از شرکت مکث موتور + مشخصات فنی و عکس مکث موتور با 6 محصول جذاب به نمایشگاه خودرو تهران آمد + ویدیو

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*