تماشا کنید: اولین تیزر ویدیویی از HTC One M10 منتشر شد

مدتی قبل کمپانی تایوانی اچ تی سی تیزری از پرچم‌دار جدید خود، گوشی اچ تی سی وان ام ۱۰ ( HTC One M10 ) منتشر کرد. حال، به نظر می‌رسد که کمپانی گام‌های بعدی را برداشته و اولین تیزر ویدیویی از One M10 را در کانال یوتوب خود قرار داده است. در ادامه با گجت نیوز همراه شوید.

هنوز از هشتگ powerof10 # استفاده می‌شود با این حال نام One M10 نیز به صورت غیر رسمی دیروز تایید شد. در ویدیو اطلاعاتی از گوشی گفته نمی‌شود و بیشتر یک آماده سازی و بازارگرمی برای معرفی پرچم‌دار بعدی‌ست.

با توجه به ویدیو گویا کارمندان اچ تی سی شب‌ها به خانه نمی‌روند و در حال کار بر روی گوشی ام ۱۰ هستند. البته با توجه به اینکه هنوز دعوتنامه‌هایی برای مراسم رونمایی از این گوشی ارسال نشده، می‌توان نتیجه گرفت که تا رویداد پرده‌ برداری از گوشی زمان زیادی باقی مانده است.

با این حال می‌توان انتظار داشت که اچ تی سی تبلیغات و تیزرهای بیشتری از پرچم‌دار بعدی خود منتشر کند. وان M10 دارای فضای ذخیره‌سازی ۱۶، ۳۲، و ۶۴ گیگابایتی‌ست. یک صفحه‌ی ۵.۱ اینچی AMOLED نیز بر روی گوشی کار گذشته شده و درون آن از تراشه‌ی قدرتمند اسنپدراگون ۸۲۰، و ۴ گیگابایت رم به کار رفته است. گوشی جدید کمپانی تایوانی مبتنی بر سیستم عامل اندروید ۶.۰ بوده و از سنسور اسکنر اثر انگشت نیز بهره می‌برد. در ادامه می‌توانید تیزر تبلیغاتی را مشاهده کنید:

منبع: gmsarena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*