گوشی گلکسی A9 Pro مجوز TENNA را دریافت کرد؛ ۴ گیگابایت رم با اسنپدراگون ۶۵۲

هنوز مدت زیادی از عرضه‌ی گوشی گلکسی ای ۹ ( Galaxy A9 ) نگذشته که سامسونگ تصمیم گرفته تا مدلی با مشخصات قدرتمندتر به نام گلکسی ای ۹ پرو ( Galaxy A9 Pro ) را معرفی و سپس عرضه کند. به تازگی نیز موبایل چدید کمپانی کره‌ای توانسته مجوز TENNA را کسب کند. و این یعنی اینکه به زودی باید شاهد عرضه‌ی گلکسی A9 Pro باشیم. در ادامه با گجت نیوز همراه شوید.

با توجه به مشخصاتی که در وب سایت TENNA قرار گرفته، این گوشی دارای تراشه‌ی اسنپدراگون ۶۵۲ است که در مدل معمولی گلکسی A9 نیز می‌توان یافت. مدل پرو دارای یک گیگابایت رم بیشتر نسبت به مدل معمولی بوده و با ۴ گیگابایت رم و همچنین سیستم عامل اندروید ۶.۰.۱ مارشمیلو عرضه خواهد شد (مدل معمولی از اندروید ۵.۱ استفاده می‌کند).

در اطلاعات درج شده می‌توان مشاهده کرد که گلکسی A9 Pro دارای یک دوربین ۸ مگاپیکسلی در جلو و یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی نیز در عقب خود است که نسبت به ترکیب دوربین ۵ و ۱۳ مگاپیکسلی به کار رفته در مدل معمولی یک پیشرفت قابل توجه به نظر می‌رسد.

از دیگر مشخصات گوشی می‌توان به صفحه‌ی ۶ اینچی Super AMOLED با رزولوشن ۱,۰۸۰ در ۱,۹۲۰ پیکسل، ارتباطات LTE، حافظه‌ی رام یا ذخیره‌سازی ۳۲ گیگابایتی و پشتیبانی از کارت‌‌های میکرو اس دی اشاره کرد.

در حال حاضر دقیقا نمی‌دانیم که چه زمانی و در کدام یک از نقاط جهان قرار است شاهد عرضه‌ی گلکسی A9 Pro باشیم، با این حال می‌توان مطمئن بود که یکی از بازارهایی که در آن مانند گلکسی A9 این گوشی نیز عرضه خواهد شذ بازار چین است.

منبع: phonearena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*