تیراندازی سربازان روس به خودرو زرهی آمریکایی

فیلم تیراندازی سربازان روس به خودرو زرهی و ضد گلوله آمریکایی

سربازان روس با انجام یک تست میدانی، تاب‌آوری خودرو زرهی آمریکایی هاموی را در برابر تیراندازی مستقیم، محک زدند. نتیجه برای آن‌ها غافلگیرکننده بود.

به‌تازگی ویدیویی منتشر شده که تیراندازی سربازان روس به یک دستگاه خودرو زرهی آمریکایی را نشان می‌دهد. این خودرو که HMMWV (یا آن‌طور که مصطلح شده، هاموی) نام دارد؛ مورد استفاده ارتش اوکراین بود که به‌نظر می‌رسد در اثر انفجار مین، معیوب و در میدان جنگ رها شده باشد.

گروهی از سربازان روس پس از روبه‌رو شدن با هاموی، سعی کردند با تیراندازی از فاصله نزدیک، ضد گلوله بودن آن را تست کنند. در این ویدیو ببینید که چطور شیشه خودرو در برابر شلیک مستقیم، مقاومت نشان می‌دهد؛ چیزی که ظاهرا سربازان روس را شگفت‌زده کرده است.

همچنین بخوانید:
نگاهی به شاسی بلندهای ارتش اوکراین؛ از هاموی و تویوتا لندکروز تا عتیقه‌های شوروی

هاموی یک خودرو نظامی چهارچرخ سبک است که می‌تواند طیف گسترده‌ای از تسلیحات را روی شاسی خود حمل کند؛ از مسلسل گرفته تا لانچر موشک‌های ضد تانک!

پیش‌تر نیز برخی نظامیان روسیه اقرار کرده بودند که خودروهای جنگی ساخت غرب، خصوصیات زرهی قوی‌تری از نمونه‌های روسی دارند. پرسنل ارتش اوکراین هم گزارش داده‌اند که خودروهای زرهی اهدا شده توسط هم‌پیمانان غربی، به‌دفعات جان آن‌ها را در میدان جنگ نجات داده‌ است.

جان سالم به‌در بردن از مناطق مین‌گذاری شده و گریز از کمینگاه دشمن حتی با وجود آسیب دیدن خودرو، از موارد گزارش شده توسط اوکراینی‌هاست.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*