تماشا کنید: جداسازی قطعات گلکسی اس ۷ اج

به نظر می‌رسد که گلکسی اس ۷ اج ( Galaxy S7 Edge ) قرار است به یکی از محبوب‌ترین دیوایس‌های سال تبدیل شود. حتی با اینکه طراحی آن نسبت به جد خود تفاوت اندکی یافته، گوشی جدید از جهات مختلف توانسته پیشرفت‌هایی داشته باشد. گلکسی S7 Edge صفحه‌ی بزرگ‌تری دارد و حال توانسته مجوز IP68 کسب کند. یک درگاه میکرو اس دی نیز به آن اضافه شده، در‌حالی‌که باتری هنوز غیر قابل جداسازی بوده و دارای ظرفیت ۳,۶۰۰ میلی‌آمپر بر ساعت است. همچنین در زیر قاب گوشی نیز اتفاقات جالبی افتاده، اگر علاقه دارید بدانید در داخل گوشی چه می‌گذرد حتما ویدیویی که برای شما تهیه کرده‌ایم را مشاهده کنید. در ادامه با گجت نیوز همراه شوید.

JerryRigEverything یک دارنده‌ی کانال یوتوب معروف است که تست‌های مقاومت بر روی گوشی‌ها اجرا می‌کند. از تست خش صفخه‌ی گوشی تا سوزاندن صفحه‌ی آن‌ها و در نهایت گرفتن تست خم شدن موبایل. دیروز نیز یک ویدیو از تست مقاومت گوشی گلکسی اس ۷ اج برای شما قرار دادیم که می‌توان مقاومت بالای موبایل را مشاهده کرد.

ویدیوی جدید این شخص نیز در رابطه با جداسازی قطعات گوشی‌ بوده و مناسب برای تعمیر و تعویض قطعات معیوب است. از تماشای ویدیو لذت ببرید:


منبع: androidheadline

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*