زیرساخت های ارتباطی شبکه ایرانسل

وزیر ارتباطات از پایداری زیرساخت های ارتباطی شبکه ایرانسل در روز انتخابات تقدیر کرد

در روز شنبه 19 اسفند 1402 با برگزاری یک مراسم، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از پایداری زیرساخت های ارتباطی شبکه ایرانسل در روز انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان تقدیر کرد.

عصر روز شنبه 19 اسفند 1402 مراسمی با حضور مسئولان در عمارت کلاه فرنگی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد و عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از شرکت ایرانسل به دلیل تامین پایدار زیرساخت های ارتباطی در روز انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان و کمک به برگزاری هر چه بهتر انتخابات تقدیر کرد. عیسی زارع پور (وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات)، دکتر امیر محمدزاد لاجوردی (جانشین وزیر و رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی)، مهندس محمد جعفرپور (مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت)، دکتر مجید حقی (معاون امور پستی، ارتباطی و فناوری اطلاعات رگولاتوری)، دکتر سید مجید میر احمدی (معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور)، دکتر امیر شجاعان (رئیس کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات کشور)، دکتر بیژن عباسی آرند (مدیرعامل ایرانسل) و سایر مدیران عامل و معاونان اپراتورهای تلفن همراه کشور از جمله مسئولان حاضر در این مراسم بودند.

عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در این مراسم، گزارشی از اقدامات و فعالیت‌های این وزارتخانه و سایر سازمان‌های زیرمجموعه در روز برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان ارائه کرد. وی با اشاره به پوشش 99.8 درصدی و پایداری 99 درصدی شبکه ارتباطی ثابت و همراه کشور و انجام احراز هویت بدون هیچ مشکلی و به‌طور تمام الکترونیکی در شعب اخذ رای در روز برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، از اپراتورهای ارتباطی کشور تقدیر کرد.

دکتر بیژن عباسی آرند، مدیرعامل شرکت ایرانسل هم گزارش عملکرد ایرانسل، نخستین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران و پشتیبان پایداری ارتباطی در این انتخابات را ارائه کرد و از ارائه خدمات رومینگ ملی برای سایر شبکه‌های ارتباطی در 3600 نقطه از کشور خبر داد. به همین مناسبت، وزیر ارتباطات تقدیرنامه‌ای را به‌دلیل عملکرد پایدار زیرساخت های ارتباطی شبکه ایرانسل در روز انتخابات، به این شرکت اهدا کرد که در متن آن نوشته شده است:

بدین وسیله از اهتمام جدی و مساعی بی‌وقفه جناب‌عالی و همکاران محترمتان در تامین پایدار زیرساخت‌های ارتباطی لازم برای برگزاری این رویداد مهم، تقدیر و تشکر نموده و سرفرازی و توفیق شما را در تحقق اهداف عالیه انقلاب اسلامی و خدمت جهادی به مردم عزیز ایران اسلامی از دیدگاه ایزد منان خواستارم.

ایرانسل به‌عنوان نخستین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران در روز جمعه 11 اسفند 1402 و همزمان با برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، پایداری ارتباطی را در زمان برگزاری انتخابات با حفظ پایداری شبکه، پشتیبانی رومینگ ملی برای دیگر شبکه‌های ارتباطی و در نظر گرفتن اهداف پدافند غیر عامل، فراهم کرد. ایرانسل از حدود سه ماه پیش از برگزاری انتخابات با تشکیل یک ستاد داخلی پشتیبانی از انتخابات با حضور تمامی واحدهای مرتبط و ایجاد آمادگی در زیرساخت‌های فنی، جلسه‌های منظمی را به‌صورت داخلی و جلسات متعددی را در سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، ادارات کل استانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و وزارت کشور برگزار کرد و بدین وسیله توانست پایداری ارتباطی را در زمان برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان، تامین کند.

ایرانسل به‌عنوان اولین ارائه‌دهنده 5G و رکورددار سرعت اینترنت و تعداد سایت‌های نسل پنج در ایران، از طریق کانال‌های متنوع مانند پیامک، تبلیغات محیطی، سوپراپلیکیشن ایرانسل من و روبیکا، اقدامات ترویجی در زمینه تشویق مردم به شرکت در انتخابات انجام داد و در زمینه زیرساخت فنی هم با حفظ پایداری کامل شبکه برای مشترکان خود، زمینه برگزاری موفق و بدون مشکل انتخابات را فراهم کرد.

همچنین بخوانید:
فعال سازی سیم کارت ایرانسل در یک دقیقه بسته مکالمه رایگان و ارزان ایرانسل {تنها روش واقعی}