عرضه لاماری ایما هیبرید

عرضه لاماری ایما هیبرید در سامانه یکپارچه آغاز شد + شرایط و جزئیات

شرکت آرین پارس موتور با انتشار بخشنامه‌ای از افزایش ظرفیت عرضه خودرو لاماری ایما هیبرید در سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی خبر داد.

لیست محصولات و شرایط آخرین دور ثبت نام خودروهای وارداتی در سال ۱۴۰۲ اعلام شد و خودرو لاماری ایما هیبرید (HEV) نیز از طریق سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی برای متقاضیان واجد شرایط عرضه می‌شود. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز به اعلام جزئیات این طرح می‌پردازیم.

جزئیات عرضه لاماری ایما هیبرید در سامانه یکپارچه – اسفند ۱۴۰۲

لاماری ایما هیبرید

طبق اعلام شرکت آرین پارس موتور و بر اساس بخشنامه قبلی مبنی بر پیش ثبت نام خودرو لاماری هیبرید (HEV) از طریق سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی به روش فروش فوری با موعد تحویل ۳۰ روز کاری، این خودرو با قیمت ۱ میلیارد و ۵۴۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان عرضه می‌شود. این طرح تنها مختص متقاضیانی که در اسفند ۱۴۰۱ نسبت به ثبت نام خودرو مذکور اقدام کرده و اولویت آن‌ها از سوی سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی مشخص شده است، می‌باشد.

لازم به ذکر است هیچ‌گونه ثبت نام جدیدی در این مرحله انجام نمی‌شود و انتخاب خودرو در سامانه فقط برای ثبت نام کنندگان مرحله اول که در اسفند ماه سال ۱۴۰۱ حساب خود را بلوکه کرده‌اند، خواهد بود.

شایان ذکر است خودرو لاماری ایما هیبرید در رنگ‌های سفید، مشکی و خاکستری عرضه می‌شود. متقاضیان می‌توانند از روز سه شنبه 22 اسفند 1402 تا روز پنج شنبه 24 اسفند سال جاری به‌صورت اینترنتی و از طریق مراجعه به سایت https://saleauto.ir برای انجام فرآیند پیش‌ ثبت‌ نام خودرو مذکور اقدام نمایند.

آخرین شرایط فروش انواع خودرو در ایران: