گوشی پوکو X6 نئو شیائومی

پوکو X6 نئو با رنگ‌بندی جذاب و دوربین پرچمدار از راه رسید

پوکو ایکس 6 نئو – Poco X6 Neo یک گوشی 5G جدید از زیربرند شیائومی است که قیمت رقابتی و مشخصات فنی برازنده‌ای دارد.

برند زیرمجموعه شیائومی از یک گوشی هوشمند جدید در هند رونمایی کرد. این دستگاه که پوکو X6 نئو نام دارد، با یک رنگ طلایی جذاب وارد بازار می‌شود که پیش‌تر در ردمی نوت 13R پرو هم دیده بودیم. اما شباهت‌های این دو محدود به طراحی و رنگ نیست؛ بلکه سخت‌افزارهای مشابهی هم دارند.

این گوشی، نخستین مدل Neo در بین محصولات Poco محسوب می‌شود که از شبکه 5G پشتیبانی می‌کند؛ چیزی که به لطف تراشه دایمنسیتی 6080 محقق شده است. این چیپست با 8 یا 12 گیگ رم و 128 یا 256 گیگ حافظه داخلی، همراهی می‌شود.

سایز پنل OLED گوشی، 6.67 اینچ است و می‌تواند محتوا را با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی 120 هرتز نمایش دهد. همچنین یک حفره مرکزی برای میزبانی از دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی دارد.

از دیگر مشخصات سخت افزاری پوکو X6 نئو باید به یک باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی با سرعت شارژ 33 وات و دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی در همراهی با یک سنسور کمکی 2 مگاپیکسلی اشاره کنیم. در بخش نرم افزاری هم باید از HyperOS نام ببریم که مبتنی بر اندروید 14 است.

شاید تنها کمبود آن در قامت یک موبایل میان رده، فقدان اسپیکر استریو باشد؛ چرا که اسپیکر فوقانی گوشی فقط برای مکالمه کاربرد دارد و به‌عنوان بلندگوی دوم برای صدای استریو عمل نمی‌کند.

قیمت گوشی پوکو X6 نئو

در هند این دیوایس بسته به ظرفیت حافظه داخلی و رم، این‌طور قیمت خورده است

  • نسخه 8/128 گیگ: 16 هزار روپیه (معادل 190 دلار)
  • نسخه 12/256 گیگ: 18 هزار روپیه (معادل 215 دلار)

علاوه بر طلایی، خریداران می‌توانند رنگ‌های مشکی و آبی را هم سفارش دهند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*