سامسونگ از لپ تاپ‌های فوق باریک سری ۹ رونمایی کرد

شب گذشته سامسونگ از لپ تاپ‌های فوق باریک سری ۹ خودش رونمایی کرد. این خانواده شامل ۴ عضو می‌باشد که هر چهارتای آنها به پردازنده‌های نسل ششمی اینتل Skylake مجهز شده و دارای سخت افزار بسیار مناسبی می‌باشند. به نظر می‌رسد که سامسونگ قصد دارد تا با عرضه لپتاپ‌هایی قدرتمند و در عین حال زیبا، بازگشت قدرتمندانه ای به این صنعت داشته باشد. در ادامه با گجت نیوز همراه باشید.

کمپانی سامسونگ از لپتاپ‌های فوق باریک سری ۹ خودش رونمایی کرد. این سری از لپتاپ‌های سامسونگ شامل چهار عضو می‌باشد که یکی از آنها نیز مجهز به صفحه نمایشی گردان خواهد بود.

نخستین مدل مجهز به یک صفحه نمایش ۱۳.۳ اینچی با کیفیت Full HD می‌باشد. از دیگر مشخصات این اولترابوک نیز می‌توان به وجود یک پردازنده نسل ششمی اینتل Core i5 و همچنین عمر باتری بی نظیر ۱۰ ساعته اشاره کرد. سامسونگ قیمت این مدل را ۹۹۹ دلار تعیین کرده است.

مدل دوم از یک صفحه نمایش بزرگتر ۱۵ اینچی با همان کیفیت Full HD بهره می‌برد. این مدل کاملاً از برادر کوچکتر خودش قدرتمندتر بوده و به یک پردازنده نسل ششمی اینتل Core i7 مجهز گردیده است. این اولترابوک که طول عمر باتری آن نیز معادل ۱۲ ساعت می‌باشد، با قیمتی برابر ۱۱۹۹ دلار عرضه خواهد شد.

سومین عضو این خانواده  Notebook 9 Spin نام دارد. این مدل کمی با سه عضو دیگر خانواده متفاوت است و به یک صفحه نمایش ۱۳.۳ اینچی گردان با رزولوشن ۳۲۰۰ در ۱۸۰۰ پیکسل مجهز گردیده است که می‌توانید آن را کاملاً به سمت پایین خوابانده و یا به اطراف بچرخانید. Notebook 9 Spin نیز به یک پردازنده نسل ششمی اینتل Core i7 مجهز گردیده و سامسونگ ادعا می‌کند که کاربر قادر است با هربار شارژ کردن باتری، تا ۷.۳ ساعت از این لپتاپ ۱۱۹۹ دلاری استفاده کند.

و اما آخرین مدل از لپتاپ Notebook 9 Pro می‌باشد. این لپتاپ که قدرتمندترین و گران ترین عضو سری ۹ سامسونگ نیز می‌باشد مجهز به یک صفحه نمایش ۱۵.۶ اینچی با رزولوشن ۳۸۴۰ در ۲۱۶۰ پیکسل می‌باشد. این لپ تاپ نیز از یک پردازنده نسل ششمی اینتل Core i7 بهره می‌برد و با عمر باتری شش ساعت و نیمه خودش، با قیمت ۱۳۹۹ دلار عرضه خواهد شد.

لازم به ذکر است هر ۴ مدل از لپتاپ‌های سری ۹ سامسونگ به یک رم فلش ۲۵۶ گیگابایت، ۸ گیگابایت رم و ویندوز ۱۰ مجهز می‌باشند.

منبع: gsmarena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*