هواوی بند 9 با دوام باتری 14 روزه و طراحی سبک معرفی شد

دستبند هوشمند هواوی بند 9 – Huawei Band 9 راهی بازارهای جهانی شد. در قیاس با هواوی بند 8 چند ویژگی ارتقایافته هم دارد.

هواوی بند 9 تازه‌ترین دستبند هوشمند کمپانی چینی است که مانند هواوی بند 8 روی راحتی تاکید دارد؛ اما در امکانات سلامت‌سنجی و فیتنس هم چیزی کم ندارد.

به ادعای هواوی، این دستبند با مواد اولیه خاصی ساخته شده که پوست دست کاربران را اذیت نکند؛ حتی اگر در تمام طول روز آن را به مچ بسته باشند. وزن و ضخامت این اسمارت بند هم به‌ترتیب 14 گرم و 8.99 میلی‌متر است تا سطح راحتی آن دوچندان شود.

صفحه نمایش 1.47 اینچی هواوی بند 9، از نوع آمولد است و به‌نظر می‌رسد همان پنل مدل قبلی باشد. شاید اگر کمی از ضخامتش کاسته و به وضوح آن اضافه می‌شد، بهتر بود!

به‌هر حال، این دستبند فیتنس می‌تواند تا 14 روز شارژدهی داشته باشد. امکانات سلامت‌سنجی مختلفی هم دارد که می‌توانیم به قابلیت سنجش اکسیژن اشباع خون (SpO2) و TruSleep 4.0 برای نظارت جامع روی وضعیت خواب کاربر اشاره کنیم. پشتیبانی از 100 حالت ورزشی و قابلیت TruSeen 5.5 برای خواندن ضربان قلب هنگام انجام فعالیت‌های بدنی را هم نباید از قلم بیندازیم.

قیمت هواوی بند 9

با وجود آغاز پیش فروش در مالزی، هواوی هنوز قیمت این گجت پوشیدنی را اعلام نکرده است؛ اما نباید اختلاف زیادی با هواوی بند 8 داشته باشد که در بازارهای جهانی، حدود 90 دلار قیمت دارد. خریداران حق انتخاب رنگ‌های متنوع شامل سفید، مشکی، آبی، صورتی و زرد را خواهند داشت.