جی ام سی ویگوس 7 پلاس

پیکاپ جی ام سی ویگوس 7 پلاس به ایران می‌آید + عکس و مشخصات

پیکاپ جی ام سی ویگوس 7 پلاس توسط شرکت برلیانس ارس به ایران می‌آید. در ادامه با مشخصات و امکانات JMC Vigus 7 Plus آشنا خواهیم شد.

خبرها حاکی از آن است که پیکاپ جی ام سی ویگوس 7 پلاس قرار است توسط شرکت صنعتی برلیانس منطقه آزاد ارس در دو تیپ دنده‌ای و اتوماتیک وارد بازار ایران شود. کارخانه این خودروساز که در آذربایجان شرقی و شهر جلفا واقع شده وظیفه مونتاژ این پیکاپ را بر عهده خواهد داشت. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز با امکانات و مشخصات JMC Vigus 7 Plus آشنا خواهیم شد.

مشخصات فنی پیکاپ جی ام سی ویگوس 7 پلاس

جی ام سی ویگوس 7 پلاس

پیکاپ جی ام سی Vigus 7 Plus با پیشرانه 2 لیتری T-GDI سری اکوبوست فورد توسط شرکت برلیانس ارس روانه بازار خواهد شد. این پیشرانه می‌تواند قدرتی برابر با 217 اسب بخار و گشتاور 350 نیوتن‌متر را به تولید برساند.

جی ام سی ویگوس 7 پلاس

قدرت تولید شده از این پیشرانه نیز توسط گیربکس 6 سرعته دستی و گیربکس 8 سرعته اتوماتیک به چرخ‌ها منتقل می‌شود. این خودرو در دو تیپ دنده‌ای و اتوماتیک روانه بازار ایران خواهد شد.

امکانات رفاهی و ایمنی JMC Vigus 7 Plus

جی ام سی ویگوس 7 پلاس

از امکانات رفاهی و ایمنی این خودرو می‌توان به ترمزهای دیسکی عقب و جلو، رول بار، ایموبیلایزر، 2 کیسه هوای ایمنی، چراغ‌های روز، سنسورهای هشدار دهنده موانع در قسمت عقب و جلوی خودرو، سامانه ورود بدون کلید و استارت دکمه‌ای، باز و بسته شدن آینه‌های جانبی به‌صورت برقی، ترمزهای ABS و EBD، فرمان تایپ دی، سنسورهای نور و باران، آینه الکتروکرومیک، سیستم کروز کنترل، دوربین 360 درجه (در نسخه‌های فول)، مانیتور 10.1 اینچی لمسی، سردنده شیفت بای وایر (در نسخه اتوماتیک) و سامانه کنترل پایداری (ESP) اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:
سانگ یانگ خان به ایران می‌آید؛ پیکاپ درشت هیکل کره‌ای مشخصات فنی و امکانات پیکاپ تیگارد L7 پلاس برای عرضه در ایران اعلام شد

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*