ال‌جی عکس‌های جدیدی از گوشی‌های ال‌جی X cam و X screen Promo منتشر کرد

ال‌جی یکی از بزرگترین شرکت‌های تکنولوژی در جهان است. این شرکت که در کره‌ی جنوبی مستفر است به دلیل تلفن‌های هوشمند نیز بسیار شناخته شده و گوش‌های جدیدی که امسال در نمایشگاه جهانی موبایل در بارسلونا معرفی کرده، مورد توجه بسیاری از بازدیدکنندگان و علاقمندان به گوشی‌های هوشمند قرار گرفت. درباره LG G5 در گجت نیوز بسیار صحبت کرده‌ایم، اما این گوشی، تنها چیزی نبود که ال‌جی در نمایشگاه موبایل معرفی کرد. این شرکت همچنین LG X cam و X screen را که پیش از MWC به متقاضیان معرفی کرده بود، در طول این نمایشگاه در معرض دید بازدیدکنندگان قرار داد. به تازگی نیز شرکت ال‌جی عکس‌های جدیدی از این دو گوشی منتشر کرده است که با هم می‌بینیم. در ادامه با گجت نیوز همراه باشید.

اگر نگاهی به عکس‌های این دو گوشی جدید بیاندازید می‌توانید عکس‌های جدید از LG X cam و X screen را ببینید. ال‌جی تصمیم گرفته بود که این عکس‌ها را از طریق شبکه‌های اجتماعی رسمی خود منتشر کند تا آنها را دوباره در معرض توجه قرار دهد. همانظور که اشاره کردیم این دو گوشی پیش از نمایشگاه MWC معرفی شدند اما هنوز برای فروش در دسترس قرار داده نشده‌اند. اما در ماه جاری این گوشی‌ها در آسیا، اروپا و آمریکای لاتین در اختیار علاقمندان قرار خواهند گرفت و پس از آن به سایر نقاط نیز ارسال می‌شوند. این دو گوشی در واقع در سطح متوسط قرار داند و از نام آنها اطلاعات زیادی می‌توان به دست آورد. X screen یک صفحه نمایش ثانویه ۱.۷۶ اینچی علاوه بر صفحه نمایش اصلی ۴.۹۳ اینچی دارد. از طرف دیگر X cam دارای دو سنسور دوربین در پشت گوشی است که ۱۳ و ۵ مگاپیکسلی هستند.

تلفن هوشمند LG X screen دارای ۲ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی است. همچنین پردازنده ۴ هسته‌ای با سرعت ۱.۲GHz  دارد که احتمال می‌رود Snapdragon 410 باشد. دوربین عقب آن ۱۳ مگاپیکسلی است و یک دوربین ۸ مگاپیکسلی نیز در جلوی آن قرار دارد. اندروید ۶.۰ Marshmallow و رابط کاربری ال‌جی نرم افزار آن را شکل می‌دهند. این گوشی در رنگ‌های سیاه، سفید و طلایی صورتی عرضه خواهد شد.

تلفن دیگر LG X cam یک پنل ۵.۲ اینجی فول‌اچ‌دی (۱۹۲۰×۱۰۸۰)، ۲GB رم و ۱۶GB حافظه داخلی دارد. پردازنده ۸ هسته‌ای با سرعت ۱.۱۴ GHz و باتری ۲۵۲۰ میلی‌آمپری از دیگر مشخصات این گوشی ال‌جی هستند. همانند LG X screen، اندروید ۶.۰ Marshmallow و رابط کاربری ال‌جی روی آن نصب شده و در رنگ‌های نقره تیتان، سفید، طلایی و رز طلایی عرضه خواهد شد.

منبع: Androidheadlines

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*