فروش کودک برای خرید آیفون

پدر چینی نوزاد خود را برای یک آیفون و موتورسیکلت فروخت!

شاید خریدن تکنولوژی‌های روز دنیا یکی از لذتبخش ترین کارها باشد، اما چنین چیزی ارزش آن را نخواهد داشت که فردی کودک خودش را جهت به دست آوردن مبلغ مورد نیاز به فروش بگذارد. پدر ۱۹ ساله چینی کودک تازه متولد شده خود را سال گذشته فروخت تا بتواند مبلغی جهت خرید آیفون و یک موتورسیکلت به دست آورد. در ادامه با گجت نیوز همراه باشید.

در حین ناباوری این یک داستان تخیلی نیست؛ یک پدر ۱۹ ساله چینی دختر تازه متولد شده خودش را برای به دست آوردن پول خرید یک آیفون جدید و موتورسیکلت فروخته است.

گزارش‌ها حاکی از آن است که این معامله شرم آور و وحشتناک کمتر از یک سال پیش رخ داده است. مرد جوان چینی دختر ۱۸ روزه خودش را به فروش می‌گذارد تا بتواند ۲۳ هزار یوان (معادل ۳.۵۰۰ دلار) به دست آورد. این معامله که پر از چانه زنی بین پدر نوزاد و فرد خریدار نیز بوده در شهرستان پاآنگای استان فوجیان چین رخ داده است. پدر این کودک در زمان معامله، هنوز دوران دبیرستان خودش را تمام نکرده بوده و مادر آن نیز در هنگام به دنیا آوردن فرزند خود، به سن قانونی نرسیده بوده است.

پدر این کودک که سفت و سخت به دنبال پیدا کردن یک راه جهت فروش نوزاد خود می‌گشت، ترجیح می‌دهد که از طریق سرویس چت چینی QQ برای این امر کثیف استفاده کند. گفته می‌شود که فرد خریدار آن کودک را برای خواهر خودش خریداری کرده است.

مادر این نوزاد پس از دستگیری توسط پلیس اعتراف می‌کند:

” اشتباه خودم را می‌پذیرم. در شهر من بسیاری از کودکان به جهت ضعف مالی والدین خود به فروش می‌رسند. من واقعاً نمی‌دانستم این کار غیرقانونی خواهد بود.”

در حال حاضر پدر و مادر این کودک مجرم شناخته شده و محکوم هستند. اما مجازات آنها با توجه به قوانین کشور چین چندان هم سفت و سخت نیست. پدر به گذراندن سه سال زندان و مادر نیز درحالی که حکمش تعلیقی است به دو سال و نیم زندان محکوم گردیده اند. علاوه بر آن دادگاه تشخیص عدم صلاحیت نگهداری کودک توسط این دو پدر و مادر را صادر کرده است و خواهر خریدار نیز به شدت به دنبال آن است تا بتواند به صورت قانونی نگهداری از این کودک بی گناه را ادامه دهد.

منبع: phonearena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. چینیه بابا چاپ میکنه میفروشه :Star-Struck: :Delighted:

  2. باورم نمیشه یکی انقد سنگدل باشه که اینکارو بکنه :Tears: