کتری برقی شیائومی Mijia S1

کتری برقی شیائومی در یک چشم بهم زدن، آب جوش می‌سازد

کتری برقی شیائومی Mijia S1 با قدرت 1800 واتی و جنس فولاد ضدزنگ باکیفیت خود می‌تواند در کمترین زمان ممکن آب جوش مورد نیاز شما را فراهم کند.

شیائومی از کتری برقی جدید و البته هوشمند خود در بازار چین رونمایی کرده که با مشاهده شواهد متوجه می‌شویم که طراحی زیبا، استفاده از مواد اولیه با کیفیت بالا و تمرکز بر ایمنی اهداف اصلی شیائومی در ساخت این کتری برقی جدید بوده است. طبق اعلام شیائومی، این کتری برقی جذاب قرار است در تاریخ 6 آوریل 2024 به طور رسمی عرضه شود. برای اطلاع از قیمت و دیگر مشخصات جالب کتری برقی Mijia S1 با گجت نیوز همراه باشید.

کتری برقی جدید شیائومی Mijia S1

طراحی دولایه فولاد ضدزنگ این کتری هوشمند باعث می‌شود تا عایق بودن و دوام آن افزایش پیدا کند. برای لایه داخلی این کتری از فولاد ضد زنگ با درجه مواد غذایی 316L ساخته شده تا تجربه یک آب جوش سالم و همچنین بی بو را داشته باشید. این ماده معمولا برای ظروف آشپزخانه مورد استفاده قرار گرفته که تضمین ایمنی آن تحت آزمایشات دقیقی ثابت شده است. برای لایه بیرونی نیز از فولاد رنگی با کیفیت بالا استفاده شده که ظرافت و زیبایی طولانی مدت را در این کتری برقرار کرده است.

کتری برقی شیائومی Mijia S1

کتری برقی شیائومی Mijia S1

برای ایمنی بیشتر، در این کتری از حفاظت چهار سطحی استفاده شده است. در این سطوح حفاظتی، از یک ترموستات برند بریتانیایی STRIX استفاده شده که برای بیش از 10 هزار بار در آزمایشگاه تست شده تا اطمینان حاصل شود که هر قطره آب به طور کامل می‌جوشد. محافظت در برابر سوختن خشک، خاموش شدن برق در دمای بالا و حسگر بخار برای خاموش شدن خودکار هنگام بلند شدن از پایه نیز دیگر سطوح حفاظتی این کتری هوشمند را تشکیل می‌دهند.

قابلیت جوشاندن سریع در کتری Mijia S1

ظرفیت گنجایش این کتری 1.7 لیتر بوده که می‌تواند برای جوشاندن 8 فنجان آب در آن واحد کافی باشد. همچنین گرمایش 1800 واتی آن باعث می‌شود تا دیگر انتظار برای جوش آمدن آب بی معنی بوده و سریعا بتوانید به آب جوش دسترسی داشته باشید.

مکانیزم بازشو میرایی دو مرحله ای کتری Mijia S1 باعث می‌شود تا ریختن ایمن و آسانی را فراهم کند. در حرکت اول درب کتری کمی باز می‌شود تا بخار داغ کامل خارج نشود؛ در مرحله دوم نیز برای باز شدن کامل باید آن را به عقب کشید.

کتری برقی شیائومی Mijia S1

کتری برقی شیائومی Mijia S1

طراحی بسته دهانه آن می‌تواند از ریختن ناگهانی و سوختن جلوگیری کرده و با پایه نگهدارند نیز به راحتی می‌توان آن را در جایی استفاده کرد. همچنین دارای یک لامپ گرمایش بصری است تا زمان گرم شدن آب را نشان دهد.

ناگفته نماند که از لحاظ ابعاد طول کتری 220 میلی متر، عرض 150 میلی متر و ارتفاع 251.5 میلی متر و وزن خالص آن 1.11 کیلوگرم است.

ارتباطات هوشمند و قیمت

شیائومی حتی کتری Mijia S1 خود را نیز به اکوسیستم خانه هوشمند Mi Home وارد کرده و گفته می‌شود هدف شیائومی این است تا امکان کنترل از راه دور این کتری یا شروع فرآیند جوشاندن با صدای فرد را در آینده ممکن کند. طبق پیش بینی‌ها گفته می‌شود که قرار است این کتری شیائومی با قیمت اولیه 129 یوان (تقریباً 18 دلار) عرضه شود.

در گجت نیوز بخوانید:
کتری برقی شیائومی N1 فقط 10 دلار قیمت دارد کتری برقی ۵ لیتری شیائومی، در ۱۸ دقیقه آب جوش تحویل شما می‌دهد

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*