شرایط فروش وانت آریسان 2 ایران خودرو

آغاز اولین شرایط فروش ایران خودرو در سال 1403

گروه صنعتی ایران خودرو با انتشار اطلاعیه‌ای از طرح فروش فوق‌العاده وانت آریسان 2 دوگانه سوز در فروردین ماه ۱۴۰۳ خبر داد.

طبق این اطلاعیه، شرکت ایران خودرو در راستای ایجاد امکان ثبت نام در نمایندگی و عرضه خودرو به مصرف کنندگان واقعی، امکان خرید وانت آریسان ۲ دوگانه سوز مجهز به استانداردهای ۸۵ گانه را برای مشتریان فراهم کرده است. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز به جزئیات این طرح می‌پردازیم.

شرایط فروش وانت آریسان 2 دوگانه سوز – فروردین ۱۴۰۳

وانت آریسان ۲ دوگانه سوز

در این طرح فروش که از تاریخ ۲۰ فروردین آغاز شده و تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت، وانت آریسان 2 مجهز به استانداردهای ۸۵ گانه با قیمت مصوب ۴۱۳ میلیون و ۷۱۳ هزار و ۸۰۰ تومان و با موعد تحویل حداکثر ۹۰ روز به متقاضیان عرضه می‌شود. شایان ذکر است رنگ‌های عرضه شده در این طرح شامل سفید، مشکی متالیک، نقره‌ای متالیک و خاکستری متالیک خواهد بود.

متقاضیان می‌توانند جهت ثبت نام به به نمایندگی‌های مجاز ایران خودرو مراجعه نمایند. همچنین متقاضیان می‌توانند پیش از مراجعه به نمایندگی، در صورتی که پروفایل کاربری در سایت اینترنتی گروه صنعتی ایران‌ خودرو ندارند، اقدام به ثبت‌ نام در سایت و ایجاد نام کاربری و رمز عبور نمایند.

از محدودیت‌های مشارکت در این طرح فروش فوق‌العاده گروه صنعتی ایران خودرو می‌توان به محدودیت هر کد ملی برای یک خرید، مالکیت تلفن همراه به‌نام متقاضی، عدم امکان صلح و ثبت‌نام برای افراد حقیقی نام برد؛ بنابراین نداشتن پلاک انتظامی فعال و عدم خرید از خودروسازان به مدت 48 ماه جزو محدودیت‌های ثبت نام نخواهد بود. ضمن این‌که این طرح فروش ویژه متقاضیان عادی است.

آخرین شرایط فروش انواع خودرو در ایران:

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*