شرایط فروش نیسان ترا

شرایط فروش نیسان ترا برای اولین بار در ایران

شرایط فروش نیسان ترا برای اولین بار در ایران اعلام شد. مانیان خودرو شاسی بلند وارداتی Nissan Terra را در فروردین ماه به متقاضیان عرضه می‌کند.

شرکت مانیان خودرو مدتی قبل طرح واردات شاسی بلند وارداتی نیسان ترا را در دستور کار خود قرار داد و اکنون در فروردین 1403 قصد دارد برای اولین بار آن را به متقاضیان عرضه کند. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز علاوه بر جزئیات شرایط فروش Nissan Terra، با مشخصات و امکانات این شاسی بلند ژاپنی نیز آشنا خواهیم شد.

شرایط فروش نیسان ترا

شرایط فروش نیسان ترا

شرکت مانیان خودرو شاسی بلند نیسان ترا را با قیمت علی‌الحساب 2 میلیارد و 970 میلیون تومان به متقاضیان عرضه می‌کند. این طرح فروش تا 1 اردیبهشت 1403 نیز ادامه خواهد داشت. متقاضیان با پرداخت اولیه 1 میلیارد و 485 میلیون تومان می‌توانند برای خرید این خودرو در قالب طرح مشارکت در تولید اقدام کنند. همچنین موعد تحویل این خودرو 150 روز کاری اعلام شده است. در این طرح سود مشارکت 4 درصد ماهیانه و به‌صورت روزشمار خواهد بود.

شرایط فروش نیسان ترا

نیسان ترا به یک موتور 2 لیتری میتسوبیشی مجهز شده که می‌تواند قدرتی برابر با 220 اسب بخار و گشتاور 360 نیوتن‌متر را به تولید برساند. قدرت تولید شده از این پیشرانه نیز توسط گیربکس 8 سرعته AT ساخت ZF آلمان به چرخ‌ها می‌رسد. این گیربکس به‌شکل استاندارد قدرت را به چرخ‌های عقب انتقال می‌دهد، اما می‌توان سیستم چهار چرخ محرک را نیز به دو شکل سنگین و سبک نیز تنظیم کرد.

شرایط فروش نیسان ترا

از امکانات رفاهی و ایمنی نیسان ترا نیز می‌توان به کیسه هوای راننده و سرنشین (در نسخه های فول 6 ایربگ)، سیستم پایش فشار باد تایرها، سیستم کشش موتور، سیستم ترمز هوشمند، سیستم کمکی شروع حرکت در سربالایی و کمکی حرکت در سراشیبی، سیستم کنترل دینامیک خودرو، سیستم کنترل پایداری و کنترل کشش، سیستم ترمز ضد قفل، شارژر وایرلس، تریم چرم کابین، سیستم تهویه اتومات، مانیتور بزرگ، صندلی برقی راننده به‌همراه تنظیم گودی کمر اشاره کرد.

آخرین شرایط فروش انواع خودرو در ایران: