تاریخ عرضه جهانی دو تلفن گلکسی اس۷ و اس۷ اج سامسونگ مشخص شد

گلکسی اس ۷ و اس ۷ اج، دو پرچمدار سامسونگ که چند وقت پیش در کنگره جهانی موبایل از آن‌ها رونمایی شد، بالاخره در تاریخ ۲۱ اسفند به بازارهای جهانی عرضه خواهد شد. این خبری است که سامسونگ بر روی وبسایت خود گذاشته و همانطور که قبلاً نیز اعلام کرده بود، فاز نخست این عرضه بیش از ۶۰ کشور را شامل میشود. جالب است مدیرعامل بخش موبایل سامسونگ نیز پیش فروش این دو محصول را بیش از حد انتظار آن‌ها دانسته بود، بنابر‌این میتوان انتظار فروش بسیار خوبی را از این دو محصول سامسونگ داشت. در ادامه با گجت نیوز همراه باشید.

در حالی که قبلا این خبر تأیید شده بود که دو پرچمدار جدید سامسونگ گلکسی اس۷ ( Galaxy S7 )و اس۷ اج ( Galaxy S7 Edge ) در تاریخ ۲۱ اسفند ماه به صورت جهانی عرضه می‌شوند، این کمپانی در همین زمینه به صورت رسمی چنین خبری را منتشر کرد.

کمپانی سامسونگ امروز در وب سایت خود اعلام کرد که عرضه جهانی سامسونگ شامل کشورهای ایالات متحده، اروپا، سنگاپور، استرالیا و کره جنوبی خواهد بود.

اگر منطقه شما در بین این کشورها قرار نگرفته است نگران نباشید، چرا که آقای Koh Dong-jin رئیس بخش موبایل سامسونگ در گذشته اعلام کرده بود که در فاز نخست عرضه جهانی گلکسی S7 و گلکسی S7 Edge این دو محصول به بیش از ۶۰ کشور صادر خواهند شد. جالب است بدانید که وی دیروز اعلام کرده بود پیش فروش این دو محصول بیش از حد انتظار سامسونگ بوده است.

منبع: gsmarena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. توی چند تا پست قبلی نوشته بودین خیلی پیش فروشش بد بوده. بالاخره کم بوده یا زیاد

    • گویا ابتدا منتشر شده بود که استقبال کم بوده اما تو آخرین مصاحبه مدیرعامل سامسونگ موبایل گفته که پیش فروش این محصولات بیش از حد انتظار بوده