خرید و فروش حواله سهند سایپا

خرید و فروش حواله سهند سایپا با سود ۱۰۰ میلیون تومانی در بازار

معامله حواله خودروهای پیش فروش شده به طرح‌های ویژه مادران نیز رسیده و حالا شاهد خرید و فروش حواله سهند سایپا در بازار هستیم.

سهند از جمله خودروهای جدید سایپا محسوب می‌شود که احتمالا پای آن به‌زودی به بازار آزاد نیز باز خواهد شد؛ ولی حالا و قبل از رسیدن سهند به بازار، حواله‌های آن با قیمت‌های عجیبی در حال معامله شدن است.

سود مادران از خرید و فروش حواله سهند

بنا بر جدیدترین اخبار خودرو، برخی از مادران واجد شرایط ثبت نام در طرح فروش سهند سایپا، حالا حواله‌های سهند را با قیمت‌های عجیبی به فروش گذاشته‌اند.

سهند سایپا

بررسی‌ها حاکی از این است که قیمت حواله‌های سهند سایپا در بازار از 55 میلیون تومان آغاز شده و در مواردی حتی تا 95 میلیون تومان نیز رسیده است.

گفتنی است، در آخرین شرایط فروش سهند که توسط سایپا منتشر شده بود، مبلغ پیش پرداخت برای خودرو سهند 227 میلیون تومان اعلام شده، اما قیمت نهایی آن مشخص نشده بود. با این اوصاف برای اطلاع از قیمت نهایی سهند، باید تا زمان تحویل اولین موارد آن به مشتریان صبر کنیم.

بیشتر بخوانید:
شرایط فروش دایون Y7 در اردیبهشت 1403 شرایط فروش وانت آریسان ۲ در اردیبهشت ۱۴۰۳ چانگان Qiyuan A05، سدان وارداتی و جذاب سایپا برای بازار ایران + عکس و مشخصات فنی

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*