هوش مصنوعی از داده تا ثروت

رویداد استارتاپی هوش مصنوعی از داده تا ثروت با حمایت ایرانسل برگزار می‌شود

رویداد استارتاپی «هوش مصنوعی؛ از داده تا ثروت» با حمایت ایرانسل برگزار می‌شود. این اپراتور همچنین در مرحله داوری ایده‌ها و نوآوری‌های این رویداد حضور دارد.

دانشگاه اراک با حمایت ایرانسل، اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان مرکزی، شهرداری و شورای شهر اراک، پارک علم و فناوری استان مرکزی، دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اراک و شرکت آلومینیوم ایران، رویداد استارتاپی «هوش مصنوعی؛ از داده تا ثروت» را برگزار می‌کند. این رویداد از روز چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403 در دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه اراک و پارک علم و فناوری استان مرکزی آغاز شده است.

شرکت ایرانسل ضمن حمایت از این رویداد، به‌همراه تیم داوری ایرانسل لبز در مرحله اختتامیه حضور خواهد داشت و داوری ایده‌های نوآور حوزه هوش مصنوعی را انجام می‌دهد. در این رویداد حوزه هوش مصنوعی به ارزیابی موضوع‌های رایانش تکاملی، یادگیری ماشینی، رباتیک، بینایی ماشین، بازشناسی گفتار و پردازش رایانه‌ای، ایده‌های نوآور و فناور مرتبط با حوزه‌های مختلف مانند صنعت، مدیریت شهری، فناوری اطلاعات، بهداشت و سلامت، سرویس‌های مالی، آموزش، سرگرمی و بازی و تحلیل شبکه های اجتماعی پرداخته می‌شود.

همچنین در انتهای رویداد استارتاپی هوش مصنوعی از داده تا ثروت، نفرات و تیم‌های برتر می‌توانند از جوایز ارزنده نقدی و امکان پذیرش در پارک علم و فناوری اراک برخوردار شوند. دانشجویان، اساتید، پژوهشگران، کارآفرینان و صنعت‌گران فعال در حوزه هوش مصنوعی، مخاطبان این رویداد هستند.

زمان برگزاری رویداد هوش مصنوعی از داده تا ثروت

رویداد استارتاپی «هوش مصنوعی؛ از داده تا ثروت» از روز چهارشنبه پنجم اردیبهشت 1403 آغاز شده و با برگزاری بوت کمپ در روز چهارشنبه 12 اردیبهشت ماه ادامه پیدا می‌کند. مراسم اختتامیه و تقدیر از برگزیدگان هم در روز شنبه دوم خرداد 1403 در پارک علم و فناوری استان مرکزی برگزار خواهد شد. از جمله اهداف ایرانسل برای حمایت از زیست‌بوم فناوری و نوآوری کشور می‌توان به توسعه اشتغال دانش‌بنیان و استفاده از ظرفیت نخبگان در توسعه صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات، تسهیل و حمایت از ایجاد و توسعه زیست‌بوم نوآوری و افزایش عمق بومی‌سازی فناوری‌های کلیدی در این صنعت و همچنین تجاری‌سازی، ایجاد یا توسعه بازار برای شرکت‌های دانش‌بنیان فعال در این حوزه اشاره کرد.

ایرانسل، این اهداف خود را با برگزاری و مشارکت در رویدادهای استارتاپی، اعلام فراخوان‌های همکاری و امضای توافق‌نامه‌ها با سازمان‌ها، نهادها، دانشگاه‌ها و بنیادهای علمی، حمایت از طرح‌های تحقیقاتی و برگزاری کارگاه‌های آموزشی توسط مجموعه ایرانسل لبز، به‌عنوان بازوی تحقیق و توسعه این شرکت، دنبال می‌کند.

همچنین بخوانید:
فعال سازی سیم کارت ایرانسل در یک دقیقه بسته مکالمه رایگان و ارزان ایرانسل {تنها روش واقعی}

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*