ماشین برقی فولکس واگن ID Code

خودرو کانسپت فولکس واگن ID.Code ؛ ژنتیک آلمانی با هنر چینی

خودرو کانسپت فولکس واگن ID.Code یک کراس اوور تمام برقی و مفهومی است که توسط چینی‌ها و با کمک آلمانی‌ها، به صحنه نمایشگاه خودرو چین آمده است.

نمایشگاه خودرو چین با سورپرایزهای جذابی مثل پیکاپ برقی کی ام سی T9، تمام بازدیدکننده‌ها را شگفت زده کرده است. اما برخی از این افراد، مشتاق دیدن چیزهای جذاب‌تری هستند؛ فولکس واگن و چینی‌ها، جواب خوبی برای این دسته از افراد دارند! در آخرین مطلب از سری اخبار خودرو چین به سراغ خاص‌ترین خودرو کانسپت فولکس واگن در نمایشگاه خودرو چین خواهیم رفت.

فولکس واگن ID.Code در نمایشگاه چین

خودرو کانسپت فولکس واگن ID.Code

همانطور که از ظاهر این محصول مشخص است، با یک کراس اوور کانسپت و بسیار متفاوت طرف هستیم که طول آن به بیش از 5 متر می‌رسد و شاید با اغراق، بتواند در سگمنت کراس اوورهای کوپه هم جا شود.

ماشین برقی فولکس واگن ID Code

در عکس بالا، خاص‌ترین ویژگی فولکس واگن ID.Code را مشاهده می‌کنید. زمانی که کاربر یا مالک خودرو به آن نزدیک می‌شود، یک هولوگرام تصویری روی شیشه‌ای که روبه‌روی او قرار دارد پدید می‌آید و این هولوگرام تصویری، تمام اطلاعاتی که کاربر پیش از سوار شدن به خودرو را نیاز دارد، مانند درصد شارژ باتری، وضعیت سلامت باتری‌ها، دمای داخل خودرو و … را به او نشان می‌دهد.

خودرو کانسپت فولکس واگن ID.Code

علاوه بر این موارد، آینه های جانبی فولکس واگن ID.Code هم از نوع دوربین دار هستند و دستگیره‌های در هم با کلیدهای لمسی تعویض شده‌اند که فقط با اثرانگشت مخصوص باز می‌شوند.

دستیار رانندگی خودکار سطح 4

خودرو کانسپت فولکس واگن ID.Code

در حال حاضر تمام خودروهای تجاری و تولید انبوه در جهان که به قابلیت‌های اتوپایلوت مجهز هستند، دستیار رانندگی سطح 2 یا 2.5 و به صورت خیلی محدود و اندک، دستیار رانندگی خودکار سطح 3 را دارند. خودرو کانسپت فولکس واگن ID.Code این افتخار را دارد که دستیار رانندگی سطح 4 را به مردم چین هدیه دهد. یعنی یک رانندگی کاملا اتوماتیک و بدون دخالت انسان، اما در عین حال، دقیق و مطمئن. همچنین تمام رادارها و سنسورهای استفاده شده در سطح فولکس واگن ID.Code به یک چراغ نواری ال ای دی مجهز شده‌اند تا در سطح نمایشگاه، جلوه زیباتری داشته باشند.

گالری عکس

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*