تبلت گلکسی Tab A در وب سایت سامسونگ قرار گرفت

تاکنون اخبار مختلفی برای شما در مورد تبلت‌های جدید سامسونگ قرار داده‌ ایم. همانطور که می‌دانید برای مدتی‌ست که دو تلبت گلکسی Tab A و گلکسی Tab E در دست ساخت هستند، اما به نظر می‌رسد که کمپانی کره‌ای از دو تبلت رونمایی کرده و در لیست وب سایت خود قرار داده است. در ادامه با گجت نیوز همراه شوید.

این لیست تقریبا در اکثر سایت‌های متعلق به سامسونگ برای مناطق مختلف جهان قرار گرفته اما به نظر می‌رسد که وب سایت آلمانی سامسونگ بیشترین اطلاعات را در خود جای داده باشد.

تبلت گلکسی Tab A در وب سایت سامسونگ قرار گرفت ۱

در Galaxy Tab A 7.0 (2016) می‌توان یک صفحه‌ی ۷ اینچی LCD با رزولوشن ۱,۲۸۰ در ۸۰۰ پیکسل مشاهده کرد. در زیر قاب این تبلت یک پردازنده‌ی ۴ هسته‌ای با فرکانس ۱.۳ گیگاهرتز و ۱.۵ گیگابایت رم قرار دارد. همچنین ۸ گیگابایت فضای حافظه‌ی ذخیره‌سازی وجود دارد که به لطف کارت حافظه‌ی میکرو اس دی می‌توان آن را افزایش داد.

تبلت گلکسی Tab A در وب سایت سامسونگ قرار گرفت ۵

دوربین عقب تبلت نیز از یک سنسور ۵ مگاپیکسلی استفاده کرده و همچنین یک سنسور ۲ مگاپیکسلی نیز در جلوی گلکسی Tab A قرار دارد. این تبلت مبتنی بر اندروید ۵.۱ خواهد بود و از باتری با ظرفیت ۴,۰۰۰ میلی‌آمپر بر ساعت استفاده خواهد کرد. سامسونگ قصد دارد تا تبلت جدید خود را در رنگ‌های مشکلی و سفید به قیمت ۱۶۹ یورو عرضه کند.

منبع: gsmarena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*