غرفه همراه اول

معاون وزیر حمل‌ونقل و زیرساخت ترکیه در غرفه همراه اول در نمایشگاه Mobilefest 2024 حضور پیدا کرد

معاون وزیر حمل‌ونقل و زیرساخت ترکیه در غرفه همراه اول در نمایشگاه بین‌المللی Mobilefest 2024 حضور پیدا کرد و با مدیران این اپراتور به گفتگو پرداخت.

عمر فاتح سایان، معاون وزیر حمل و نقل و زیرساخت ترکیه و هیئت همراه امروز در غرفه همراه اول در نمایشگاه بین‌المللی Mobilefest 2024 حضور پیدا کردند و با مدیران این اپراتور به گفتنگو پرداختند. همراه اول با هدف معرفی توانمندی‌های فنی و مخابراتی ایران در بزرگترین نمایشگاه فناوری ترکیه حضور یافت.

حضور معاون وزیر حمل‌ونقل و زیرساخت ترکیه در غرفه همراه اول

نمایشگاه Mobilefest امروز شنبه 8 اردیبهشت 1403 پس از 3 روز فعالیت به پایان می‌رسد. در این رویداد رهبران صنعت ICT، مبتکران و متخصصان این حوزه حضور داشتند. اپراتور همراه اول در این رویداد بزرگ ICT منطقه اوراسیا نشان داد چگونه فناوری‌های پیشرفته حوزه ارتباطات سیار و پلتفرم‌های دیجیتال باعث توانمندسازی ارائه‌دهندگان خدمات و شرکت‌ها برای ارائه تجربیات استثنایی به مشتریان و باز کردن جریان‌های درآمدی جدید می‌شود.

اپراتور همراه اول با شعار «هدف‌گیری بی‌نهایت» و با محوریت محصولات، خدمات و فعالیت‌های حوزه‌های «کسب و کار سازمانی»، «مرکز تحقیق و توسعه همراه» و «بازوی سرمایه‌گذاری جسورانه» خود در این رویداد و در بخش نمایشگاهی آن حضور یافت.

بیشتر بخوانید:
آموزش فعال یا غیرفعال‌سازی آهنگ پیشواز همراه اول، ایرانسل و رایتل + پیشواز عبادت فعال سازی سیم کارت ایرانسل در یک دقیقه

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*