جدیدترین مپ‌های تاون هال ۹ بازی کلش آف کلنز

سوپرسل یکی از استودیوهای تولید اپلیکیشن موفق دنیاست و با عرضه بازی کلش آف کلنز به شهرتی جهانی دست یافت. افرادی که به‌طور معمول بین لول‌های ۸۵ تا ۱۴۰ قرار دارند تاون هال ۹ هستند و این مقاله صرفا برای بازیکنان این سطح تهیه شده است. در ادامه با جدیدترین مپ‌های تاون هال ۹ بازی کلش آف کلنز گجت نیوز را همراهی کنید.

مپ‌های کلش آف کلنز به چهار دسته کلی وار، فارمینگ، هیبرید و تروفی تقسیم می‌شوند و بازیکن با چینش مورد علاقه خود سعی در افزایش فاکتور مدنظر و پیشرفت دهکده دارد. در ادامه مپ‌های تاون هال ۹ را مشاهده کنید.

جدیدترین مپ‌های وار تاون هال ۹

جنگ‌های قبیله‌ای (وار) یکی از منابع مهم کسب لوت است. علاوه بر آن به پیشرفت کلن کمک کرده و مزیت‌هایی به‌همراه خواهد داشت. مپ‌های وار بایستی با دقت بالایی چیده شوند تا حریف فرصت کسب ستاره را از دست بدهد و نهایتا وار با برد کلن شما به‌پایان برسد. ما در زیر تعدادی از مپ‌های قدرتمند وار را برای شما تهیه کرده‌ایم.

جدیدترین مپ‌های فارمینگ تاون هال ۹

بدون منابع قادر به انجام چه کاری هستید؟ تقریبا هیچ! حفظ منابع یکی از راه‌های مهم برای ارتقای ساختمان‌ها و نیروهای حمله است. در مپ‌های فارمینگ توجه زیادی به حفظ کاپ نشده و درصورت انتخاب یکی از مپ‌های زیر، انتظار افزایش تروفی‌ تنها شما را مایوس خواهد نمود.

جدیدترین مپ‌های هیبرید تاون هال ۹

بیشتر بازیکنان کلش آف کلنز از مپ‌های هیبریدی استفاده می‌کنند و درکنار افزایش منابع، به افزایش اندک کاپ‌های خود نیز می‌پردازند.

جدیدترین مپ‌های تروفی تاون هال ۹

کسب کاپ‌های هرچه بیشتر و رسیدن به لیگ‌ تایتان یا Legend بدون هزینه نخواهد بود و احتمالا در راه کسب کاپ هرچه بیشتر به‌واسطه شکست ناپذیر بودن مپ، منابع زیادی را از دست خواهید داد. با این وجود بازیکنان برتر که بیشترین میزان کاپ را داشته باشند ماهانه از سوی سوپرسل تعداد زیادی جم دریافت می‌کنند.

 

 

 

 

تهیه شده در گجت نیوز

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه