شرایط فروش نقد و اقساط پژو پارس

شرایط فروش نقد و اقساط پژو پارس – اردیبهشت 1403

ایران خودرو با توجه به امکان تداوم تولید پژو پارس در سال 1403، از جدیدترین شرایط فروش نقد و اقساط پژو پارس برای اردیبهشت ماه رونمایی کرده است.

در جدیدترین اخبار خودرو، شرکت ایران خودرو با انتشار اطلاعیه‌ای و با اشاره به امکان تداوم تولید پژو پارس تا پایان فصل نخست سال 1403، از شرایط واریز وجه و خرید برای برخی از متقاضیان پارس XU7P بر اساس اولویت رونمایی کرده است.

جدیدترین شرایط فروش نقد و اقساط پژو پارس برای اردیبهشت 1403

متقاضیان خودرو پژو پارس در این طرح می‌توانند تا مدت 10 روز برای انتخاب و واریز وجه اقدام کنند. البته جزئیات ثبت نام در این طرح از طریق پیامک برای واجدین شرایط اولویت ذیل نیز ارسال شده است.

گفتی است که همه شرایط عمومی و اختصاصی بخشنامه‌های فراخوان اولویت‌های سامانه یکپارچه فروش خودرو (متقاضیان عادی) درباره متقاضیان این بخشنامه نیز لازم‌الاجرا محسوب می‌شود.

همچنین متقاضیان در صورت انتخاب شرایط نقد و اقساط، بایستی در زمان ثبت نام، هزینه ترهین به مبلغ 4.400.000 تومان را با وجه پیش پرداخت بپردازند. هزینه فک رهن نیز بعد از پایان اقساط و قبل از خروج از رهن دریافت خواهد شد. جزئیات شرایط فروش پارس در اردیبهشت 1403 را در جداول زیر می‌بینید:

شرایط فروش نقد و اقساط پژو پارس

آخرین شرایط فروش انواع خودرو در ایران:

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*