آیا شیائومی می نت ۲ نیز از لبه‌های منحنی بهره می‌برد؟

سامسونگ با گوشی گلکسی نوت اج ( Galaxy Note Edge )، استفاده از لبه‌های منحنی در یک موبایل را به خوبی به دنیا نشان داد، و بعد با به کار بردن این قابلیت در تلفن‌های هوشمند گلکسی اس ۶ اج ( Galaxy S6 Edge ) و گلکسی اس ۶ اج پلاس ( Galaxy S6 Edge Plus )، آن را به اوج محبوبیت رساند. حال، این قابلیت دلیلی بر موفقیت گلکسی اس ۷ اج ( Galaxy S7 Edge ) خواهد شد. اما داستان به همین جا ختم نمی‌شود زیرا کمپانی‌های چینی یکی پس از دیگری در حال تقلید از سامسونگ و ساخت گوشی با لبه‌های منحنی هستند که می‌توان ویوو ایکس پلی ۵ ( Vivo Xplay5 ) و احتمالا گوشی شیائومی می نت ۲ ( Xiaomi Mi Note 2 ) را مثال زد. در ادامه با گجت نیوز همراه شوید.

طبق شایعات، شیائومی در حال ساخت یک گوشی با لبه‌های منحنی‌ست و سامسونگ نیز قصد دارد صفحاتی با لبه‌های منحنی را به کمپانی‌های چینی بفروشد. موبایل جدید شیائومی نیز که از چنین قابلیتی بهره می‌برد گویا گوشی می نت ۲ خواهد بود.

دیگر کمپانی‌ نیز که علاقه به استفاده از چنین قابلیتی دارد هواوی است که به احتمال زیاد می‌خواهد از لبه‌های منحنی در پرچم‌دار خود استفاده کند. احتمالا باید شاهد لبه‌های منحنی در جانشین Mate ُS باشیم.

در طرف دیگر، گوشی هواوی پی ۹ ( Huawei P9 ) نیز قرار دارد که در کمتر از یک ماه دیگر معرفی خواهد شد و گفته شده که از دوربین دوگانه در پشت خود استفاده خواهد کرد، اما تصویری از جلوی گوشی تاکنون ندیده ایم و فقط یک رندر تاکنون منتشر شده است.

منبع: gsmarena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*