امکان تماس گروهی همزمان با ۱۹۹ نفر در آپدیت جدید پیام رسان لاین

ممکن است شما جزء کسانی باشید که اغلب به دنبال تماس گروهی با افراد زیادی هستند و اگر سرویس تماس گروهی ۲۵ نفره اسکایپ هم نمی تواند شما را راضی کند، باید بدانید که اخیرا پیام رسان لاین (Line) یک ویژگی به نرم افزار خود افزوده است که کاربر می تواند به صورت همزمان با ۱۹۹ نفر از دوستان خود تماس گروهی برقرار نماید. برای شنیدن جزییات بیشتر لطفا با گجت نیوز همراه باشید.

سرویس پیام رسان لاین (Line) یک ویژگی منحصر به فرد را در آخرین آپدیت نسخه پیام رسان خود، معرفی کرده است. این ویژگی یک تماس گروهی با قابلیت ارتقا تا ۱۹۹ عضو است. البته قبلا یک همچین چیزی را در اسکایپ (Skype) هم دیده بودیم که فقط توانایی پشتیبانی از ۲۵ نفر را در یک گفتگو داشت. کاربران سیستم عامل های اندروید (Android)، آی او اس (iOS) و ویندوز دسکتاپ (Windows desktop) به این ویژگی جدید لاین دسترسی دارند و قرار است در آینده ای نزدیک کاربران سیستم عامل مک (Mac) هم از این ویژگی بهره مند شوند.

در هر حال این طور که به نظر می رسد امکان تماس گروهی ۱۹۹ نفره رایگان لاین فعلا در حالت بتا در کشورهای ژاپن، تایلند، تایوان و اندونزی بر روی پلتفرم های مختلف این برنامه قابل دسترس بوده و پس گذراندن مراحل تکمیلی به صورت جهانی عرضه خواهد شد.تماس ۲۰۰ نفره لاین- گجت نیوز

علاوه بر این ویژگی، تماس ویدیویی پیام رسان لاین (Line) نیز با یک سری تغییرات در منوها و آیکون ها بروزرسانی شده است.

iOS_EN

منبع: engadget

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*