ترامپ حامی ارزهای دیجیتال شد

ترامپ حامی ارزهای دیجیتال شد

دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا، در جدیدترین اظهاراتش خود را حامی ارزهای دیجیتال اعلام کرده و گفته مانند بایدن مخالف کریپتو نیست.

در جدیدترین اخبار ارز دیجیتال، دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا در رویداد ویژه‌ای که برای خریداران گالری NFTهای خود برگزار کرده بود، حمایت خود از صنعت کریپتو را اعلام کرد. او همچنین بنا بر عادت همیشگی، با تمسخر جو بایدن گفت رئیس جمهور حال حاضر دنیا هیچ شناختی از دنیای کریپتو و ارزهای دیجیتال ندارد.

حمایت ترامپ از ارزهای دیجیتال

ترامپ که کاندیدای حزب جمهوری‌خواه برای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا محسوب می‌شود و در عمده پیش‌بینی‌ها نیز از رقیب خود بایدن پیشی گرفته، معتقد است که شرکت‌های بزرگ صنعت کریپتو به‌دلیل سیاست‌های فعلی در حال فرار از بازار آمریکا هستند.

رئیس جمهور سابق آمریکا با تاکید بر این‌که خروج شرکت‌های حوزه کریپتو از آمریکا اتفاق مثبتی نیست، این مهم را ناشی از سیاست‌های فعلی و خصوصا برخورد دموکرات‌ها با این فناوری دانسته و می‌گوید اگر قرار است با آغوش باز پذیرای کریپتو باشیم، باید امکان فعالیت آن در همین‌جا را فراهم کنیم.

دونالد ترامپ همچنین از امکان اهدای کمک‌های مالی در قالب ارز دیجیتال در کمپین انتخاباتی خود گفته و اعلام کرده که هیچ مشکلی با ارزهای دیجیتال ندارد.

حمایت ترامپ از ارزهای دیجیتال

این تغییر موضع ترامپ نسبت به دوران ریاست جمهوری‌اش در شرایطی توسط او علنی شده که برخی از تحلیل‌گران و کارشناسان، آن را ناشی از تلاش وی برای جلب آرای دوست‌داران کریپتو می‌دانند. گفتنی است دونالد ترامپ در بخش دیگری از اظهارات خود به جو بایدن، رقیب انتخاباتی‌اش از حزب دموکرات حمله کرد و گفت بایدن اصلا نمی‌داند ارز دیجیتال چیست.

او رئیس کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) را نیز از اظهاراتش بی‌نصیب نگذاشت و گفت نه‌تنها بایدن چیزی از ارزهای دیجیتال نمی‌داند، بلکه گری گنسلر، رئیس SEC هم با رمزارزها مخالف است. او می‌گوید دموکرات‌ها شدیدا با کریپتو مخالفند، ولی خودش هیچ مشکلی با رمزارزها ندارد.

مرد پرحاشیه آمریکایی، همچنین با اشاره به میم کوین Jeo Boden (BODEN) با ارزش بازار 260 میلیون دلاری‌اش، اظهار کرد این برای یک کوین پول زیادی است و علاقه‌ای به چنین سرمایه‌گذاری ندارد. از طرفی به باور آقای ترامپ، اگر افراد طرفدار کریپتو باشند بهتر است به او رای دهند.

ترامپ همچنین در بخش دیگری از اظهاراتش مدعی شد که مجموعه توکن‌های NFT او با نام Mugshot وقتی که بازار توکن‌های NFT افت کرده بود باعث جذابیت و رونق مجدد این بازار شدند.

مطالب بیشتر در گجت نیوز:
ارز دیجیتال نات کوین به صرافی‌ها می‌آید؛ وقتی شوخی، جدی می‌شود صرافی بایننس بازگشته است، اما در قالبی جدید! بررسی ویژگی های ارز دیجیتال لونا کلاسیک و آینده توکن LUNC معرفی بهترین صرافی های ارز دیجیتال خارجی برای ایرانی ها

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*