فیلم جدید ارباب حلقه ها The Hunt for Gollum

فیلم جدید ارباب حلقه ها با نام The Hunt for Gollum به سینماها می‌آید

شرکت برادران وارنر از بازگشت ارباب حلقه ها با فیلمی تحت عنوان «شکار گالوم» (The Hunt for Gollum) خبر داد. حتی یک انیمه از Lord of the Rings در راه است.

جدیدترین اخبار فیلم حاکی از این است که شرکت برادران وارنر به‌تازگی رسماً از بازگشت سری ارباب حلقه ها، فیلم پرطرفدار ساخته شده بر اثر رمان جی. آر. آر. تالکین خبر داد. این شرکت اعلام کرد که دو فیلم مربوط به دنیای ارباب حلقه‌ها در دست ساخت هستند و در آینده نزدیک به مرحله اکران خواهند رسید.

تایید اکران فیلم و انیمه جدید از دنیای ارباب حلقه ها

عنوان اولین فیلم در حال حاضر «ارباب حلقه‌ها: شکار گالوم» (Lord of the Rings: The Hunt for Gollum) اعلام شده است، هرچند به نظر می‌رسد این عنوان قطعی نیست. شرکت برادران وارنر در نظر دارد این فیلم را در سال 2026 روی پرده سینما بیاورد.

کارگردانی این فیلم بر عهده «اندی سرکیس» (Andy Serkis) قرار دارد که پیش‌تر در فیلم‌های پیتر جکسون به‌عنوان گالوم نقش‌آفرینی کرده است. سرکیس در این فیلم هم مثل قبل در نقش گالوم حاضر خواهد شد. او کارگردانی واحد دوم فیلم‌های هابیت و کارگردانی فیلم Venom: Let There Be Carnage را در کارنامه خود دارد.

فیلم جدید ارباب حلقه ها The Hunt for Gollum

این فیلم بر اساس فیلمنامه «فران والش» (Fran Walsh) و «فیلیپا بوینز» (Philippa Boyens) ساخته خواهد شد. این دو نویسنده در گذشته برای نوشتن فیلمنامه فیلم‌های میدل ارث با جکسون همکاری کرده‌اند. والش، بوینز و جکسون همچنین به‌عنوان تهیه‌کننده در ساخت این فیلم جدید Lord of the Rings نقش دارند.

جزئیات داستان فیلم جدید ارباب حلقه‌ها مشخص نیست، اما عنوان این فیلم حکایت از این دارد که داستان آن بین وقایع هابیت و ارباب حلقه‌ها جریان خواهد داشت؛ زمانی که گاندالف و آراگورن میدل ارث را به دنبال گالوم می‌گردند و در تلاشند بیشتر از حلقه بیلبو و فرودو سر در بیاورند.

دومین فیلم جدید مربوط به دنیای ارباب حلقه‌ها انیمه‌ای با نام «جنگ روهیریم» (The War of the Rohirrim) خواهد بود. این فیلم که وقایع روهان چند صد سال قبل از ارباب حلقه‌ها را روایت می‌کند، ماه دسامبر پیش رو (از آذر تا دی) اکران خواهد شد.

از دست ندهید:
١٠ تا از بهترین فیلم های سال ٢٠٢۴ که بالاترین امتیاز را گرفته‌اند ۱۵ فیلم برتر سینمای سوئد که همین الان باید ببینید ١٠ تا از بهترین فیلم ها و سریال‌های ساخته شده براساس بازی های ویدیویی؛ از شاهزاده ایرانی تا فال‌اوت ۲۰ فیلم ابرقهرمانی عجیب و غریب تاریخ که حتما باید تماشا کنید

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*