جشنواره فناورانه روابط‌ عمومی کشور

اولین جشنواره فناورانه روابط‌ عمومی کشور با حمایت همراه اول آغاز به کار کرد

اولین جشنواره فناورانه روابط‌ عمومی کشور با حمایت همراه اول آغاز به کار کرد. برگزاری این جشنواره به مدت 5 روز ادامه خواهد داشت.

اولین جشنواره روابط عمومی فناورانه کشور با حمایت اپراتور همراه اول در آستانه روز جهانی ارتباطات و روز ملی روابط عمومی با حضور جمعی از استادان، دانشجویان و دست‌اندرکاران روابط عمومی کشور در محل دانشگاه علامه طباطبایی آغاز به کار کرد. برگزاری این جشنواره به مدت 5 روز ادامه خواهد شد.

برگزاری اولین جشنواره فناورانه روابط‌ عمومی کشور

برگزاری این جشنواره شش محور «بوت کمپ روابط‌عمومی»، «کلیات و مقدمات روابط‌عمومی»، «رسانه در عصر هوش مصنوعی»، «مدیریت ارتباط با رسانه‌ها در روابط‌عمومی»، «مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM)» و «تبلیغات بازرگانی» را شامل می‌شود.

همچنین سه پنل تخصصی با موضوع‌های «همزیستی روابط‌عمومی با دنیای رسانه‌ها»، «تاثیر رسانه در توسعه ورزش و گردشگری» و «مدیریت بحران در روابط‌عمومی؛ چالش‌ها و تجربه‌ها» نیز قرار است در این جشنواره برگزار شوند.

مواردی چون انتشارات، خبرگزاری‌ها، سرگرمی‌های ارتباطی، بخش فناوری و مسابقه ایده‌ها، نمایش دستاوردها و‌ آثار دانشجویان، تجربه کسب و‌کارها و پارک علم‌و‌فناوری و انجمن‌ها و‌ اتحادیه‌های صنفی و دانشجویی کشوری، به‌عنوان سایر بخش‌های این جشنواره محسوب می‌شوند.

پیشینه خبر:
آموزش فعال سازی پشت خطی در گوشی های سامسونگ و شیائومی (ایرانسل و همراه اول) همراه اول کارفرمای برتر سلامت محور تهران شد فراخوان تامین‌کنندگان گوشی همراه توسط همراه اول آغاز شد