فروش محصولات سایپا

فروش محصولات سایپا از چهارشنبه 26 اردیبهشت + جزئیات

فروش محصولات سایپا از چهارشنبه 26 اردیبهشت 1403 آغاز می‌شود. در این طرح، خودروهای اطلس جی، سهند اس و وانت نیسان تک‌سوز آپشنال به متقاضیان عرضه می‌شوند.

گروه خودروسازی سایپا قصد دارد از ساعت 10 صبح روز چهارشنبه 26 اردیبهشت 1403 تا تکمیل ظرفیت خودروهای اطلس G، سهند S و نیسان تکسوز آشپنال را به‌شکل پیش فروش و فروش نقدی به متقاضیان عرضه کند. متقاضیان با مراجعه به سایت فروش اینترنتی گروه خودروسازی سایپا می‌توانند برای خرید این خودروها اقدام کنند. این طرح ویژه متقاضیان عادی، طرح جوانی جمعیت و حمایت از خانواده و طرح جایگزینی خودروهای فرسوده اجرا می‌شود. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز با جزئیات شرایط فروش محصولات سایپا از چهارشنبه 26 اردیبهشت آشنا می‌شویم.

فروش محصولات سایپا از چهارشنبه 26 اردیبهشت 1403

فروش محصولات سایپا

در طرح پیش فروش، سایپا اطلس G با پیش‌پرداخت علی‌الحساب 202 میلیون تومان و سهند S با پیش‌پرداخت 231 میلیون تومان به متقاضیان عرضه می‌شوند. مقیمت این خودروها همان قیمت روز خودرو در زمان تحویل مندرج در قرارداد مشتریان خواهد بود و زمان تحویل نیز دی الی اسفند 1403 (هفته چهارم) اعلام شده است.

فروش محصولات سایپا

همچنین در طرح فروش نقدی نیز وانت نیسان تک سوز آپشنال SVPD با قیمت 579 میلیون تومان، نیسان تک سوز آپشنال رادیال با قیمت 584 میلیون و 700 هزار تومان و نیسان تک سوز آپشنال هیدرولیک با قیمت 5961 میلیون تومان در رنگ آبی به فروش می‌رسند. موعد تحویل این خودروها نیز 30 روزه خواهد بود.

آخرین شرایط فروش انواع خودرو در ایران:

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*