سری پوکو اف ۶

قیمت و مشخصات فنی سری پوکو اف ۶ یک سورپرایز جذاب خواهد بود

گوشی های سری پوکو اف ۶ فاصله زیادی تا رونمایی ندارند. خبر خوب اینکه ظاهرا قیمت Poco F6 Pro حتی از Poco F5 Pro هم کمتر است.

شیائومی در روز سوم خرداد (23 مه) از گوشی‌های سری پوکو اف ۶ رونمایی خواهند کرد. نام برند پوکو با محصولات اقتصادی عجین شده و این بار هم اطلاعات لو رفته از فروشگاه آمازون، گویای همین موضوع است. بر این اساس، پوکو اف 6 پرو با رم 16 گیگ و حافظه داخلی 1 ترابایتی، 620 یورو قیمت دارد؛ گوشی هوشمندی که نسخه ری‌برنده شده ردمی K70 خواهد بود.

برای مقایسه بد نیست بدانید که سال گذشته پوکو اف 5 پرو با ترکیب حافظه 12/512GB در اروپا 650 یورو قیمت خورده بود.

در صفحه لو رفته آمازون، برخی از مشخصات فنی گوشی هم دیده می‌شود که می‌توانیم به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2، باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی و شارژ سریع 120 وات اشاره کنیم.

انتظار می‌رود پوکو اف ۶ پرو از یک پنل +WQHD با نرخ نوسازی 120 هرتز و روشنایی خیره کننده 4000 نیت استفاده کنید.  دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و سلفی 16 مگاپیکسلی از دیگر مشخصات منتسب به این گوشی هستند.

البته در لیست آمازون یک مورد عجیب هم به چشم می‌خورد که درج نام MIUI 14 به جای HyperOS است. به نظر می‌رسد این یک اشتباه تایپی باشد؛ زیرا منطقی نیست حالا که هایپر او اس به خیلی از گوشی‌های قدیمی‌تر شیائومی رسیده، یک گوشی جدید و رده بالا با میوآی عرضه شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*