قیمت و شرایط فروش نیسان سانی وارداتی

شرایط فروش نیسان سانی وارداتی در اردیبهشت 1403

شرکت جهان نوین آریا، قیمت جدید و شرایط فروش خودرو نیسان سانی وارداتی را برای دو مدل ۲۰۲۳ و ۲۰۲۴ در اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ اعلام کرد.

خودرو نیسان سانی جزو محصولات اقتصادی و پرفروش این کمپانی خودروسازی ژاپنی در بازار جهانی محسوب می‌شود که در کشور‌های حاشیه خلیج فارس نیز از طرفداران بی‌شماری برخوردار است. به‌تازگی شرکت جهان نوین آریا به‌عنوان واردکننده رسمی این خودرو، قیمت جدید نیسان سانی و شرایط فروش آن را اعلام کرده است. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز به اعلام جزئیات این طرح می‌پردازیم.

قیمت و شرایط فروش نیسان سانی وارداتی – اردیبهشت ۱۴۰۳

نام خودرومدلقیمت نهاییپیش پرداختموعد تحویل
نیسان سانی2023۱ میلیارد و ۴۸۵ میلیون تومان۸۰۰ میلیون تومان30 روز کاری
نیسان سانی2024۱ میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومان۸۰۰ میلیون تومان90 روز کاری

بر اساس اطلاعیه منتشر شده از سوی شرکت واردکننده، نیسان سانی مدل ۲۰۲۳ با قیمت قطعی ۱ میلیارد و ۴۸۵ میلیون تومان و پیش پرداخت ۸۰۰ میلیون تومانی با موعد تحویل ۳۰ روز کاری به متقاضیان عرضه می‌شود. همچنین نیسان سانی مدل ۲۰۲۴ با قیمت قطعی ۱ میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومان و پیش پرداخت ۸۰۰ میلیون تومانی با موعد تحویل ۹۰ روز کاری عرضه می‌شود.

معرفی اجمالی خودرو

نیسان سانی وارداتی

نیسان سانی به یک موتور 1.5 لیتری تنفس طبیعی مجهز شده که می‌تواند قدرتی برابر با 108 اسب بخار و گشتاور 134 نیوتن‌متر را به تولید برساند. قدرت تولید شده از این پیشرانه نیز توسط گیربکس 4 سرعته اتوماتیک AT به چر‌خ‌های جلو منتقل می‌شود. این خودرو به‌ازای هر 100 کیلومتر حدود 7 لیتر سوخت مصرف می‌کند. از امکانات این خودرو نیز می‌توان به تهویه دستی، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، فرمان کمکی برقی، دوربین دنده عقب، سنسور پارک، نمایشگر لمسی و دو ایربگ ایمنی اشاره کرد.

آخرین شرایط فروش انواع خودرو در ایران: