نگاه اولیه به گلکسی اس ۷ اج ؛ زیبایی به وسعت کهکشان

گلکسی اس ۷ اج ( Galaxy S7 Edge )، گوشی که باید از همین حالا برای خریدن آن لحظه شماری کرد. حتما از خود می‌پرسید که چه چیزی باعث شده تا گلکسی S7 Edge نیامده بر نوک قله بایستد؟ خب، ما نیز همین سوال را داشتیم، بنابراین قبل از اینکه پرچم‌دار جدید کمپانی سامسونگ به ایران آید، فرصت را غنیمت شمرده و مقاله‌ای از سایت Cnet را برای شما قرار داده‌ ایم تا پاسخی برای این سوال بیابیم. در ادامه با گجت نیوز همراه شوید.

نگاه ابتدایی

flat-magnifier-iconهر آنچه که گلکسی اس ۷ داشت، حال صفحه‌ای بزرگ‌تر، لبه‌های منحنی با عمل‌کرد فوق العاده‌، و از همه مهم‌تر طراحی زیباتری به آن اضافه شده است.

  • طراحی زیبای گوشی
  • صفحه‌‌ای با لبه‌های منحنی
  • عمر بالای باتری
  • دوربین عقب فوق العاده
  • حافظه‌ی قابل افزایش
  • مقاومت در برابر نفوذ آب
  • انعکاس نور آزاردهنده
  • آهن ربایی برای جذب لکه چربی بر روی بدنه
  • گران قیمت
  • باتری قابل جداسازی نیست
مقدمه: زیبا،لوکس، شیک

گلکسی اس ۷ اج gadgetnews.net 1

حتما تاکنون مقاله‌ی نگاهی به گلکسی اس ۷ را خوانده اید و منتظر مقاله‌ی گلکسی اس ۷ اج هستید تا در انتخاب گوشی بعدی خود تصمیم درستی بگیرید. باید بگویم چیزی که باعث شده سامسونگ گلکسی اس ۷ اج ( Samsung Galaxy S7 Edge ) بر قله بایستد، دوربین فوق العاده، باتری با عمر بالا، قابلیت افزایش فضای ذخیره‌سازی، و همچنین طراحی فوق العاده زیبای گوشی‌ست که باعث می‌شود گلکسی اس ۷ اج یک گزینه‌ی ایده آل برای انتخاب گردد.

در مقایسه با نمونه‌ی گوچک‌تر خود، گوشی گلکسی اس ۷ ( Galaxy S7 )، این موبایل دارای باتری با ظرفیت بیشتری است و همچنین به لطف صفحه‌ای با لبه‌های منحنی، از امکانات بیشتری‌ بهره می‌برد. البته از بزرگ‌تر بودن صفحه نیز نباید غافل شد. گلکسی S7 Edge از صفحه‌ای به ابعاد ۵.۵ اینچ استفاده می‌کند که دارای رزولوشن QHD است.

گلکسی اس ۷ gadgetnews.net 2

تقریبا دو گوشی گلکسی اس ۷ با اس ۷ اج شبیه به یک دیگر هستند و مدل اج، از نظر ابعادی تفاوت داشته و همچنین از صفحه‌ای با لبه‌های منحنی بهره می‌برد. مواد به کار رفته، کیفیت ساخت، دوربین، و مشخصات دیگر سخت افزاری هر دو گوشی یکی‌ست و همین امر باعث شده تا دیگر نیازی به اشاره کردن به آن‌ها نباشد و در این مقاله بیشتر به کاربردهای لبه‌های منحنی گلکسی S7 Edge پرداخته و تفاوت‌های این گوشی با پرچم‌دار دیگر سامسونگ را بشماریم.

در ادامه نگاهی به مشخصات سخت افزاری گلکسی S7 خواهیم انداخت.

مشخصات سخت افزاری گوشی گلکسی S7
بدنه
ابعاد
۱۵۰.۹ در ۷۲.۶ به ضخامت ۷.۷ میلی‌متر
وزن
۱۵۷ گرم
سیم کارت
تک سیم کارته یا دو سیم کارته (نانو سیم کارت)
صفحه‌ی نمایشگر
نوع صفحه
صفحه‌ی لمسی Super AMOLED
ابعاد
۵.۵ اینچ
رزولوشن
۱,۴۴۰ در ۲,۵۶۰ پیکسل، تراکم پیکسل ۵۳۴ppi
محافظ صفحه
گوریلا گلس ۴
پلتفورم
سیستم عامل
اندروید ۶.۰
چیپست
کوالکام MSM8996 اسنپدراگون ۸۲۰ یا Exynos 8890
CPU
اسنپدراگون ۸۲۰: دو هسته با فرکانس ۲.۱۵ گیگاهرتز Kryo و دو هسته با فرکانس ۱.۶ گیگاهرتز Kryo

Exynos 8890: چهار هسته با فرکانس ۲.۳ گیگاهرتز و ۴ هسته بافرکانس ۱.۶ گیگاهرتز

GPU
اسنپدراگون ۸۲۰: آدرنو ، Exynos 8890: پردازنده‌ی Mali-T880 MP12
حافظه
کارت حافظه‌
دارد، میکرو اس دی، قابل افزایش تا ۲۰۰ گیگابایت، هر دو مدل تک سیم کارته و دو سیم کارته دارا هستند
حافظه‌ی داخلی
۴ گیگابایت رم، ۳۲ / ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره سازی
دوربین
دوربین اصلی
۱۲ مگاپیکسل، f/1.7، فوکوس خودکار تشخیص فاز، OIS، فلش LED
قابلیت‌های دوربین اصلی
سایز سنسور ۱/۲.۶ اینچ، برچسب مکانی، تاچ فوکوس، مجهز به ردیاب خودکار چهره ( Face Detection ) ، پانورما، HDR خودکار، ضبط ویدوی ۴K
فیلم‌برداری با دوربین عقب
قابلیت فیلم‌برداری با کیفیت ۲۱۶۰p@30fps، و HDR خودکار
دوربین جلو
۵ مگاپیکسلی، F/1.7 ،HDR خودکار،فلش LED
باتری
نوع باتری
باتری غیر قابل تعویض لیتیوم Li-lon
ظرفیت باتری
۳،۶۰۰ میلی آمپر ساعت،
سایر ویژگی‌ها
سنسورها
سنسور اثر انگشت، شتاب سنج، ژیروسکوپ، قطب نما، فشار سنج، حسگر مجاورتی، ضربان قلب، SpO2
رنگ‌بندی
سیاه، سفید، نقره‌ای، طلایی
طراحی لبه‌ها و کاربرد آن‌ها

گلکسی اس ۷ اج gadgetnews.net 2

سامسونگ تلاش زیادی کرده تا لبه‌های اج و منوهایی که بر روی آن‌ها نصب شده، کارآمدتر باشند و باعث راحت‌تر شدن دسترسی به موارد مختلف برای کاربر گردند. آیکن‌ها نسبت به گلکسی اس ۶ اج بزرگ‌تر شده و همچنین اطلاعات بیشتری در اختیار شما قرار می‌گیرد؛ مانند یک گزینه‌ی میانبر که می‌تواند اپلیکیشن‌های مورد علاقه‌ی شما را نشان دهد.

یک گزینه نیز وجود دارد تا بتوانید سریعا بتوانید با مخاطبینی که قبلا آن‌ها را محبوب کرده‌ اید تماس برقرار کنید. همچنین ده‌ها قابلیت دیگر وجود دارد که هر کدام می‌توانند برای شما کارآمد باشند؛ مانند یک خط کش جالب و یا قطب نمایی که به شما شمال و جنوب را نشان می‌دهد.

گلکسی اس ۷ اج gadgetnews.net 3

حال سوال اصلی اینجاست که آیا گلکسی S7 Edge ارزش خریدن را دارد؟ خب اگر پول کافی برای خرید آن را دارید چرا که نه! باید گفت که برخلاف بعضی گوشی‌ها که تاریخ مصرفی کمتر از یک سال دارند، گلکسی اس ۷ اج به راحتی می‌تواند تا ۲ سال یکی از سرآمدترین‌ها بوده و به خاطر شیک بودن و ظاهر زیبایی که دارد، یک انتخاب لوکس و شیک برای شما باشد.

هرچند، می‌توانید به سراغ گوشی‌هایی مانند نکسوسی ۶ پی نیز بروید یا یک گلکسی اس ۷ را برای خود انتخاب کنید، اما گلکسی اس ۷ اج می‌تواند یک انتخاب کامل باشد که در کنار زیبایی، دارای سخت افزاری قدرتمند و به معنای واقعی کلمه، یک گوشی تمام عیار باشد.

گلکسی اس ۷ اج gadgetnews.net 4

مانند گلکسی اس ۷، تنها ایرادی که می‌توان به ظاهر گوشی گرفت این است که به خاطر طراحی که دارد به راحتی نور را منعکس کرده و همچنین آهن ربایی برای جذب اثر انگشت است. و دارنده‌ی گوشی را وادار می‌کند تا وقت زیادی از روز را صرف پاک کردن گوشی کند.

نگاهی نزدیگ به گلکسی اس ۷ اج ( Galaxy S7 Edge ) :

دوربین و دیگر هیچ!

گلکسی اس ۷ gadgetnews.net 6

در سفری که به آلمان داشتم فرصتی شد تا بتوانم قدرت دوربین عکاسی گلکسی اس ۷ اج را بسنجم. هر موزه، پل، فروشگاه، رستوران، و شیرینی فروشی فرصتی به من می‌داد تا از دوربین گوشی استفاده کرده و عکس‌های بی‌نظیری تهیه کنم.

با اینکه دوربین از مگاپیکسل کمتری نسبت به دوربین گلکسی اس ۶ بهره می‌برد اما باید قبول کرد که کیفیت تصاویر گرفته شده با گلکسی اس ۷ اج از گلکسی اس ۶ اج فوق العاده بهتر است. عکس‌های گرفته شده در نور کم نیز به لطف تکنولوژی به کار رفته در دوربین قدرتمند S7 Edge از کیفیت خارق العاده‌ای بهره می‌برند.

گلکسی اس ۷ gadgetnews.net 7

حتی در مکان‌هایی که نور فوق العاده کمی دارند دوربین به کار رفته در سامسونگ می‌تواند از آیفون ۶ اس بهتر عمل کند، البته نویزهای دیجیتالی هنوز دیده می‌شوند. فوکوس خودکار نیز به سرعت عمل می‌کند و باعث می‌شود تا از اشیا‌ی متحرک بتوان تصاویر باکیفیتی تهیه کرد. تصاویر در صفحات بزرگ مانند تلویزیون‌ها نیز کیفیت خود را از دست نمی‌دهند و به خوبی به نمایش درخواهند آمد.

یک قابلیت جالب نیز وجود دارد که اجازه می‌دهد عکسی را که گرفته اید سریعا در فضای مجازی به اشتراک قرار دهید و یا آن را حذف کنید. همچنین OIS نیز به خوبی وظیفه‌ی خود را انجام می‌دهد تا تصاویر گرفته تار نباشند و کیفیت آن‌ها به خاطر لرزش دست کاربر کاهش پیدا نکند.

گلکسی اس ۷ gadgetnews.net 8

یکی از قابلیت‌هایی که کاربران به آن علاقه‌مند هستند گرفتن تصاویر سلفی‌ست. دوربین‌ها نیز قابلیتی دارند که پوست صورت را بهتر می‌کند و باعث می‌شود تا کاربر زیباتر به نظر برسد.

اما این قابلیت در دوربین جلوی ۵ مگاپیکسلی گوشی گلکسی اس ۷ اج باعث می‌شود تا پوست کاربر شبیه به پلاستیک عروسک‌ها شود و از حالت طبیعی خارج گردد. حتی در حالتی که قابلیت « زیبایی » (Beauty) غیر فعال می‌گردد نیز باز این حالت تکرار خواهد شد و تصاویر سلفی را از حالت طبیعی خارج می‌سازد.

گلکسی اس ۷ gadgetnews.net 9

نمونه عکس‌های گرفته شده با گوشی

ناوبری لبه‌های اج

گلکسی اس ۷ اج gadgetnews.net 5

مهم نیست در کدام صفحه باشید، شما به راحتی می‌توانید از میانبرهای صفحه‌ی اج استفاده کنید. البته برای انجام این نیاز به خارج شدن از هیچ صفحه‌ای نیست و فقط با بردن انگشت به لبه‌ها و سپس کشیدن انگشت خود، میانبری برای شما باز خواهد شد و می‌توانید به مخاطبین یا اپلیکیشن‌های منتخب خود دسترسی داشته باشید.

البته زیاد بودن گزینه‌ها و همچنین نداستن آشنایی ترتیب چینش آن‌ها گاهی اوقات باعث می‌شود تا زمان بیشتری را نسبت به حالت عادی که به صفحه‌ی خانه می‌روید و گزینه‌ی مد نظر خود را انتخاب می‌‌نمایید صرف کنید.

گلکسی اس ۷ اج gadgetnews.net 6

همچنین باید در نظر داشته باشید که در آینده گزینه‌های بیشتری برای نوارها و امکانات مختلفی که می‌توان در لبه‌ها استفاده کرد توسط سامسونگ یا توسعه‌ دهندگان دیگر عرضه خواهد شد. پس اگر قصد خرید یک گلکسی اس ۷ اج را دارید بهتر است که از هم اکنون به فکر نظم بخشیدن و یادگرفتن درست امکانات موجود در لبه‌ها باشید.

گلکسی اس ۷ اج gadgetnews.net 7

عمر طولانی باتری و عمل‌کردی نرم و روان

گلکسی اس ۷ اج gadgetnews.net 10

باتری گوشی گلکسی اس ۷ اج نیز یکی دیگر از نقاط قوت پرچم‌دار کمپانی کره‌ای محسوب می‌شود. در تستی که ما انجام دادیم تا بدانیم چند ساعت گوشی می‌تواند ویدیو را در حالت Airplane دانلود کرده و اجرا کند، گلکسی اس ۷ اج توانست در سه بار تست به میانگین ۲۰ ساعت برسد که در مقایسه با گلکسی اس ۷ که ۱۶.۵ ساعت دوام آورده بود یک برتری محسوب می‌گردد.

در طول روز نیز باتری گوشی شما را ناامید نکرده و می‌تواند بیش از یک روز کامل به شارژ مجدد نیازی نداشته باشد. البته می‌توان یک ایراد از گوشی گرفت و آن‌ نیز غیر قابل جداسازی باتری‌ست.

گلکسی اس ۷ اج gadgetnews.net 9

مانند گلکسی اس ۷، این گوشی نیز از سخت افزار قدرتمندی برخوردار است و بدون لگ یا کاهش سرعت می‌توان به استفاده از آن پرداخت. البته بهتر است بدانید که به خاطر بزرگ‌تر بودن صفحه‌ی نمایش اس ۷ اج، فشار نسبتا بیشتری بر روی تراشه می‌آید و همین امر باعث شده تا کمی امتیاز این گوشین نسبت به گلکسی S7 در بنچمارک‌ها کمتر شود.

گلکسی اس ۷ اج gadgetnews.net 8

رقم هرچه بیشتر باشد بهتر است

اطلاعات جالب دیگری که باید بدانید

گلکسی اس ۷ اج gadgetnews.net 11

فضای ذخیره‌سازی بیشتر: شما می‌توانید به لطف درگاه کارت میکرو اس دی میزان فضای خود را به ۲۰۰ گیگابایت ارتقا دهید. کارت حافظه معنای دیگری نیز دارد و آن یعنی نیازی به خرید مدل ۶۴ گیگابایتی نیست و می‌توانید با صرف هزینه‌ی کمتر، فضای ذخیره‌سازی خود را چند برابر کنید.

مقاومت در برابر نفوذ آب: دیگر با خیال راحت می‌توانید گوشی لوکس و گران قیمت خود را حتی در بارانی‌ترین روزها از جیب خود خارج کرده و وقتی که در زیر باران قدم می‌زنید به تماس ورودی پاسخ دهید.

گلکسی اس ۷ gadgetnews.net 24

سامسونگ پی ( Samsung Pay ): یک قابلیت فوق العاده است که به لطف آن می‌توانید به خرید رفته و به جای کارت اعتباری از گوشی خود استفاده کنید. قابلیتی که دیگر نیاز به گشتن کیف به دنبال کارت اعتباری نیست و تنها باید مانند تصویر بالا گوشی را به جایگاه برده و خرید خود را تایید کنید.

هدست واقعیت مجازی: به همراه پرچم‌داران سامسونگ، قرار است یک هدست واقعیت مجازی به نام Gear VR نیز عرضه شود که به لطف آن می‌توان از دنیای واقعیت مجازی لذت برد. این هدست گویا ۹۹ دلار قیمت خواهد داشت.

حال، شما را دعوت می‌کنیم به تماشای ویدیوی نگاه اولیه دوبله شده در گجت نیوز تا بیشتر با این پرچم‌دار سامسونگ آشنا شوید. از تماشای ویدیو لذت ببرید:


منبع: Cnet

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

43 دیدگاه

  1. سلام اقا یاشارخسته نباشید…ببخشید تو اون ویدیوی اخر که گزاشتید بررسی اس ۷ اج دوبله شده…اون شخص داره یه بازی انجام میده روی گوشی میشه بگید اسم بازی چیه خیلی از بازی خوشم اومد هر چی گشتم پیداش نکردم

  2. سلام.خواهش می کنم جواب بدید. آیا این گوشی رابط کاربری خوبی داره و امکاناتش خوب هست یا نه؟ممنون

    • سلام
      در مورد رابط کاربری گوشی های سامسونگ مطالب بسیاری نوشته شده و نقد های مثبتی براشون وجود داره. در مورد امکانات هم به جرات میشه گفت که پرچم داران سامسونگ همیشه از بهترین های بازار بودن و شما میتونید بر اساس نیاز های خودتون انتخاب خوبی داشته باشید.

  3. یه پیشنهاد دارم براتون من خودم تو گروه تحریریه مجله عصر شبکه هستم پر بازدید ترین فیلم های سایتمون مربوط به هندزآن هست از این فیلم ها بذارید مخصوصا gsmarena هندزآن های عالی داره از اون قدیم الایام! موفق باشید

  4. خب شما احساس نمکنید همچین اغراق کردین ؟این گوشی طراحیش تفاوتی نکرده که اینقدر از طراحی صحیت کردین بعد وجود شیار مموری مزیت حساب نمیشه چون اکثر اسمارت فون ها دارند این قابلیت رو بعد اینکه گوشی با چیپست اسنپدراگون وارد ایران نمیشه خیلی بده جون همه ی ما شاهد عملکرد افتضاح چیپست اگزینوس بودیم و هستیم میریم سراغ ضد اب بودن که نمیشه با گوشی های سونی مقایسه کرد البته دوربین هم فکر نکنم حرفی واسه گفتن داشته باشه
    به نظر من واسه گوشی که از چیپ اگزینوس قدرت میگیره اون همه پول بدی اشتباه محضه اگه اسنپدارگون باشه باز جای امیدواری داره به نظر من نسبت به کاهش قیمت گوشی های سونی زد۵ پریمیوم میتونه خیلی انتخاب عاقلانه تری باشه چون امکانات مناسب صفحه نمایش ۴k و دوربین ۲۳ مگاپیکسلی با فوکوس فوق العاده سریع و … با قیمت ۱۷۸۰ ارزش بیشتر داره
    تشکر

  5. بکار بردن جمله زیبایی به وسعت کهکشان برای این گوشی به نظر شما غلو و اغراق آمیز نیست؟شک ندارم نویسنده این متن بزودی به این نوشته خود خواهد خندید وقتی خواهد دید گوشی های جدید چقدر ظریفتر و زیباتر از سامسونگ اس ۷ اج به بازار آمده اند. همین الان هم گوشی LeEco Le2 از نظر دیزاین خیلی شیک و بمراتب زیباتر و ظریفتر از همین گوشی است که قراره بزودی عرضه بشه .

  6. تو سایتای ایرانی شاید خوب باشه مقاله ولی خیلی باید تلاش کنی به سطح سایتهای خارجی برسه
    من از قدیمیهای این سایتم مطالبش رو از ۹۲ دنبال می کنم
    بین نویسندهاش که بیشتر مطالبش ماله خود انبار هست تو یه چیزی میشی فقط هی باید بنویسی تا نگارشت بهتر بشه توی بقیه چیزاش خوبه
    در مورد گوشیم من تمام سری اس رو داشتم هر چی جدیدش بیاد میخرم اینم یه جور مریضی هست کلا دوست دارم به روز باشم
    ولی به نظرم اج ارزش خریدنش بیشتره از معمولیشه
    من نظر نمیدم حسش نیست کلن فقط دیدم پسر مودبی هستی جواب همه رو میدی نظر دادم

  7. سلام .این گوشی تو شهر ما ابادان با گارانتی خاور میانه دو میلیون پنصد و چهل هست .اتفاقا دیروز یه دونه مشکیش رو واسه یکی از اشنایان خریدم .باور کنید بهترین گوشیه که تا حالا تو دست گرفتم .باطریش با وصل به نت فور جی نه ساعت نیم اسکرین داد .

  8. چنتا انتقاد دارم به سایتتون
    این مقاله بد یا خوب این همه کامنت خورده ولی اون قسمت رای دادن به مطلب بالاست کسی نمی بینه نمره ندادن به مقاله
    کامنتها هم جم شدن وقتی پاسخ میدی جم بشه ظاهرش بد میشه
    یکی دیگه هم سلیقه ای هست ولی از تصویر پس زمینه استفاده نمیشه در حالیکه پشت تصویر باید یه والپیپر گوشی رو میذاشتین که خوشگل تر میشد
    مقاله نوشتارش خوبه مختصر مفیده ولی جدولش رو باید حرفه ای تر کنین این جدول برای این سایت مناسب نیست
    حالا نشونم ندادین پست منو مشکلی نداره ولی من قصدم بد نیست

  9. بابا مگه این اسنپدراگون نبود پدر گوشیهای پارسال رو درآورد با گرم کردنش
    سونی سر همین اسنپ بود سری زد رو تعطیل کرد
    چرا تو گوشیش استفاده کرده سامسونگ آخه؟!؟
    من بخرم فقط مدل exinos رو میخرم اثبات کرده خودشو

  10. سلام
    آقا جریان این روت نشدن گوشی چیه؟
    یعنی گوشی دیگه روت نمیشه؟

    • درود بر شما
      طبق اخبار که در سایت هم هست می‌تونید بخونید
      گویا نسخه‌ی اسنپدراگون ۸۲۰ رو هنوز نمیشه روت کرد
      اما مدل اگزینوس را چرا.. آموزشش هم هست در سایت

  11. هرچقدم قشنگ باشه ولی به G5 نمیرسه
    ماژولار هستش گوشیش
    تازه دوربین G5 بهتره

  12. شاید سوالم یکم سخت باشه ولی می خواستم بدونم
    این تراشه هاش رو دیدم میزنید CPU دارن با GPU
    بعد الان اسنپ دراگون ۸۲۰ بهتره GPU یی که داری یا اون یکی

    • سلام
      در اسنپدراگون ۸۲۰ از پردازنده گرافیکی آدرنو ۵۳۰ استفاده شده و در اگزینوس ۸۸۹۰ هم از Mali-T880 MP12
      آدرنو ۵۳۰ تقریبا یه سر و گردن از Mali-T880 MP12 بهتر عمل کرده

  13. واسه ایران اسنپش میاد یا اگزینوز؟
    شما میدونی؟

    • درود بر شما
      ببینید مدل اسنپدراگون ۸۲۰ که برای بازار آمریکا هست
      بنابراین احتمال میره مدل Exynos رو نمایندگی سامسونگ وارد کنن
      البته غیر رسمی مشخص نیست احتمالا باید هر دو مدل رو در بازار بشه پیدا کرد

  14. آقای فتحعلی زاده گیر اس که همراه اینا عرضه میشه چیجوری هست؟
    اینکه هدسته VR هست رو میدونم ولی نحوه کارکردنش چطوریه؟

  15. عکساش چه باکیفیته
    این گوشی تو ایران هست؟
    قیمتش چنده؟

    • سلام
      رسمی عرضه نشده ولی امروز شنیدم به صورت غیر رسمی وارد ایران شده
      گلکسی اس ۷ تقریبا دو میلیون و ششصد هست و مدل اج هم سه میلیون و صد
      هرچند، امکانش هست قیمت‌ها متفاوت باشن. بستگی به کرم و لطف و سخاوت فروشنده داره 🙂

      • :Delighted:
        منظورت از غیر رسمی همون قاچاقه
        ولی باز ارزش داره آخه
        میگی بخرم الان

        • بنظرم الان دست نگه داری بهتره..
          چون قیمتاش واقعا گرونه
          شما می‌تونی وقتی قیمتش اومد پایین بخری و پولی که الان باید بیشتر بدی رو به جاش لوازم جانبی بگیری یا یه هدفون بی‌سیم با کیفیت بگیری یا یه هدست واقعیت مجازی بخری ازشون همراه گوشی استفاده کنی

  16. مقالهاتو رو مثل سایتهای خارجی کنید
    منظورم اینه ستونهارو بردارین
    زومیت هم یه کاری کرده مقالهاش رو کلن تغییر داده
    شکل جالبی داشت من دیدم

    • درود بر شما
      خب دوست عزیز ستون‌ها در حال حاضر جایگاه تبلیغاتی هستند و برای سایت مهمن
      اما به مدیریت سایت انتقال میدم پیشنهادتون رو.

  17. سلام
    مقاله خوبی بود سیو کردم سر فرصت بخونم اون یکی مقاله رو هم خوندم
    ولی این ویدیو حرفاش با مقاله فرق داره هماهنگ نیستن

    • درود بر شما
      ممنونم امیدوارم لذت ببرید و به معلوماتتون افزوده بشه.
      ویدیو داستانش کاملا متفاوت هست با مقاله شاید به همین دلیل بوده.

      • اشتباه میکنن کیمیا خانوم
        برو مقاله خارجیارو ببین
        همشون ویدیوشونم تو مقالس
        ولی ویدیو باید بالا مقاله باشه پایینش گذاشتین مثل پسته ته آجیل شده :Overjoy: