عرضه قابلیت هوش مصنوعی سامسونگ برای آیفون

قابلیت جذاب هوش مصنوعی سامسونگ به آیفون های اپل می‌آید!

یکی از قابلیت های جذاب هوش مصنوعی سامسونگ قرار است به آیفون های اپل بیاید. ظاهراً گوگل با مرورگر کروم آن را به تمام دستگاه‌ها میاورد!

قابلیت محبوب گوگل با نام “Circle to Search”  که اوایل سال جاری معرفی شد، به کاربران این امکان را می‌دهد تا تنها با کشیدن دایره به دور اشیاء درون تصاویر، به جستجوی آن‌ها بپردازند. این ویژگی در ابتدا محدود به گوشی‌های هوشمند سری گلکسی S24 سامسونگ و پیکسل ۸ بود؛ اما یافته‌های اخیر حاکی از آن است که این ابزار کاربردی ممکن است به‌زودی از طریق مرورگر گوگل کروم در اختیار کاربران iOS قرار گیرد.

شواهدی از عرضه قابلیت Circle to Search برای آیفون ها

بر اساس گزارش وب‌سایت مک‌ آبزرور، گوگل در حال کار روی نسخه پیشرفته جستجوی گوگل لنز است که با نام داخلی LensOverlay شناخته می‌شود. انتظار می‌رود این به‌روزرسانی شامل قابلیت جذاب هوش مصنوعی در گوشی‌های سامسونگ به‌نام «دایره برای جستجو» باشد و ب‌ زودی آن را برای آیفون ها به ارمغان بیاورد.

عرضه قابلیت هوش مصنوعی سامسونگ برای آیفون

شواهدی از این قابلیت در قالب پرچمی با‌عنوان «دایره برای جستجوی لنز» کشف شده است که در کد مرورگر کروم برای iOS وجود دارد. این موضوع نشان می‌دهد که کاربران به‌زودی قادر خواهند بود با کشیدن یک دایره روی اشیاء موجود در صفحه خود مستقیماً از طریق مرورگر کروم، جستجوی گوگل لنز را فعال کنند.

در حالی که زمان دقیق عرضه این ویژگی مشخص نیست، انتظار می‌رود کاربران iOS به زودی بتوانند از این ابزار استفاده کنند. محدوده دقیق انتشار این قابلیت همچنان نامشخص است؛ زیرا معلوم نیست که آیا فراتر از آیفون‌ها، شامل آیپدها هم بشود و یا راه‌اندازی آن به صورت تدریجی یا گسترده انجام گیرد. البته ذکر این نکته ضروری است که هم‌اکنون راه‌حل‌هایی برای دستیابی به همین قابلیت در iOS وجود دارد که تنها نیازمند استفاده از برنامه مجزای گوگل لنز است.

عرضه قابلیت هوش مصنوعی سامسونگ برای آیفون

عرضه قابلیت هوش مصنوعی سامسونگ برای آیفون

اضافه شدن قابلیت دایره برای جستجو به iOS، گسترش قابل توجهی برای این ویژگی به شمار می‌رود که به دلیل رویکرد شهودی‌اش در شناسایی و جستجوی اشیاء، مورد توجه قرار گرفته است. هرچند این قابلیت در ابتدا محدود به برخی از دستگاه‌های اندرویدی بود، اما در دسترس بودن احتمالی آن روی دستگاه‌های iOS از طریق کروم، نشان‌دهنده تعهد گوگل برای افزایش دسترسی به این فناوری در تمامی پلتفرم‌ها است.

امکان ادغام یکپارچه قابلیت دایره برای جستجو در مرورگر گوگل کروم روی آیفون‌ها، هم‌اکنون هیجان قابل توجهی را در جامعه فناوری ایجاد کرده است.

در گجت نیوز بخوانید:
این 5 قابلیت هوش مصنوعی اندروید 15 زنگ خطری برای iOS 18 به شمار می‌روند هوش مصنوعی گلکسی سامسونگ چگونه محدودیت‌های زبانی را از بین برد؟ مهم‌ترین قابلیت‌های هوش مصنوعی Gemini که به خدمات گوگل اضافه شد هوش مصنوعی Gemini گوگل در سیستم عامل اندروید ادغام شد گوگل با هوش مصنوعی، موتور جستجوی خود را متحول می‌کند

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*